Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Går det virkelig an å gå rundt i nabolaget og rope på katten sin klokka ett på natta? Ikke så ofte jeg får full tenning i tørketiden etter fødsel (6 mndr nå), og da jeg endelig begynte å få fart på tingene tasser altså naboen rundt og roper på katten! F*** oxo!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 ja når det for en gangs skyld ikke er lillepoden som forstyrrer, ja da er det katta til naboen..... Det er vel sånn det blir nå fram over di neste årene
små Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Hehe, ikke meningen å le, for jeg skjønner det må være irriterendes.. Bedre lykke neste gang;)
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Hehehe... Den der frembakte et artig minne. Vi hadde oss en kjapp en midt på dagen en dag og utenfor hadde naboen sluppet løs hunden. Akkurat når vi nærmet oss høydepunktet ropte plutselig naboen (til hunden sin): "Komme, komme, komme!" Vi holdt på å knekke sammen av latter :-) Skjønner godt at du ble irritert da!
små Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Hehe, hadde sikkert dødd av latter hadde det skjedd meg:P haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå