Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Kul serie, men den får meg ikke til å tenne
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 absolutt tenning, får meg til å ønske kunne åpnere med mine biseksuelle sider. har passert lesbebaren sincepado i oslo. det står ofte ganske så sexy jenter utenfor og røyker. skulle veldig gjerne hatt mot til å svinge innom og la meg sjekke opp av en feminin lesbisk jente. litt sånn shane-aktig...hehe
Tvinna84 Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Elsker L Word. Liker å drømme meg bort:) Er selv bifil,har hadt dame og alt, men fantaserer så mye om å ha en karriere sterk feminin kvinne i senga sammen med meg,en som er skikkelig sikker på seg selv og vet hva hun driver med,mørkt litt krusete hår,dressjakke med hvit bluse under. Svart skjørt med høye hæler til:-O..... Hm:):) Hihi
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Å ja! Jeg og mannen min endte opp på sofan i en reklamepause en gang....... Beste serie ever!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 jepp..her og...og jeg er ikke på noen måte lesbisk...men jeg skulle nesten ønske jeg var det...etter å se serien:)
Audrey Horn Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Shane, Shane, Shane....Shane on you.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå