Embla72 Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Ta deg en prat med forloveren hans. Dersom han ikke har planlagt noe, så syns jeg fint du kan gjøre det. Allier deg med evt andre kamerater av ham slik at de hjelper deg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 ja men skal en legge seg opp i opplegget til forloveren? jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. min forlover og mine venninner er veldig "utdrikkningslag", dette er liksom noe vi har snakket sammen om lenge før noen av oss i del hele tatt hadde tenkt på bryllup. Men samboer er annerledes og har ikke så mange kamerater. Forloveren skal ordne noe bare de to er sammen på, men jeg synes nesten det blir litt kjedelig ettersom de også går oppå hverandre på jobb hver dag. Forloveren har sagt til ei venninne av meg at samboeren min vil ha det sånn, men jeg har selv spurt samboer og han sier at han tar gjerne utfordringen et utdrikkningslag gir han. Så jeg vet liksom ikke hvem som snakker sant......virker som forloveren til samboer ikke tenkt sps mye på det. Har nok å planlegge jeg da.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 jeg sendte en liten "luremelding" til samboeren hans jeg nå, hun ringte og sa at forloveren ikke hadde tenkt på noe opplegg al la utdrikkningslag. men at han hadde store planer om noe festlig som bare de to kunne ha sammen. og der er greit, jeg orker ikke overkjøre forloveren til samboer jeg. han får gjøre sin greie og så får min forlover gjøre sin, vi er alle forskjellige. men at han sier at samboeren min ikke ønsker utdrikkningslag, ja den har jeg vanskeligheter med å forstå, men nok om det. de får det sikkert koselig bare de to også.
Embla72 Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Kanskje greit å la forloveren kjøre løpet da ja. Kanskje har de snakket om det og funnet på noe de har lyst til å gjøre sammen. Han får nok en fin dag han også skal du se :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 La nå forlover ordne det, det er ikke alle som vil ha utdriknngslag heller. Jeg for min del hadde dødd hvis vennene mine hadde dratt meg med på no sånt tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå