Gå til innhold

I dag ble det litt mye....


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

De siste årene har min kjære søster kjempet mot kreften. Det startet da hun var 42 med brystkreft og ble erklært frisk etter en stund. Så smalt bomben om at hun hadde fått skjelettkreft og hadde 2-3 mnd igjen. Men hun har trosset alle odds og lever ennå, men har blitt redusert i løpet av denne vinteren. Har vært hos henne i hele dag sammen med lille Hannah da hun bringer lys og glede til verden. Vi har ligget i sengen hennes i hele dag og pratet og grått og ledd om hverandre. Så kommer nyheten om at min ex svigerinne har fått brystkreft hun også! Hun fyller 40 i oktober og skal opereres i morgen tidlig......Hun har 2 små barn som jeg har hatt besøk av i kveld sammen med min bror. Ble plutselig for mye følelser med denne sykdommen og alle disse små vakre barna vi har i familien. Våre nærmeste venner mistet sin ene tvilling i høst i en tragisk drukningsulykke og nå HOLDER DET!!! Uff.....trengte bare å få det ut.....måtte gå meg en liten tur alene istad for å gråte noen flere tårer:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Attpåklatten!

 

Det er vanskelig å vite hva man skal skrive etter å ha lest innlegget ditt, men vit i hvert fall at jeg føler med deg og dine.

 

En stor og varm klem fra meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha:-) Gråter litt til da....:-)

En ting er ihvertfall sikkert. Når man får sorg og sykdom tett på, så får man også oppleve at mennesker deler av sin omsorg og kjærlighet og evne til å dele og ta vare på:-), det er veldig godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Atpåklatten!

Det er en ubarmhjertig verden vi lever i. Ofte kan man lure på hvor rettferdigheten er. Det er nok først når man får sykdom tett innpå seg, at man virkelig forstår hva man har å sette pris på. Vi har så lett for å klage over små plager og andre bagateller. Tar stadig meg selv i det. Så får jeg dårlig samvittighet, og tenker at jeg heller bør være takknemlig for hver dag jeg får lov til å være frisk. Jeg håper det beste for søsteren din og svigerinnen din og for de små barna!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres virkelig ut som om dere har fått vel mye, ja! Det hele må føles ganske så uvirkelig og meningsløst. Ville bare uttrykke min medfølelse - du fikk meg til å felle noen tårer også. Får meg virkelig til å tenke over at jeg må bli flinkere til å ta vare på dagen i dag, sammen med de rundt meg!

 

Håper operasjonen til din svigerinne gikk bra i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist, skulle så gjerne hatt noe mer enn fattige ord å komme med. Livet er fullt av sorg og urettferdighet noen ganger. Får klump i halsen av å tenke på de små barna og mammaen deres. Og på din søster som må leve med uvisshet om fortsettelsen i så ung alder. Håper det går så bra som mulig for begge!!! Ja, som Pregnanta sier, man får en påminnelse om hva som er viktig å ta vare på og verdsette. I sorgperioder har jeg sett det rare at vi mennesker ofte greier å glede oss over livets skjønnhet og til og med hente frem latteren, mellom tårene. Ønsker dere alle så mange fine stunder som mulig fremover!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Attpåklatt. "Livet kommer i klumper", pleier en venninne av meg å si... Det høres ut som om sykdoms- og sorg-klumpen du har fått den siste tiden er litt vel stor! Sorg og glede kommer ofte hånd i hånd, noe som gjør kontrastene store og følelsene sterke. Jeg er sikker på at du berger deg gjennom strabasene med ditt fantastiske humør!!! Fint at du deler både sorger og gleder med oss. Sender noen store og varme bjørneklemmer med vinden nedover til Østfold. Du får gå ut i solskonnet med Hannah og fange dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære flotte jenter:-)

Tusen takk for varme hilsener og bjørneklemmer! Hannah og jeg gikk ut i solen og fanget dem:-)

Nå venter jeg spent på beskjed fra sykehuset og håper ikke det har spredd seg hos svigerinnen. XXXXXXXXXXX alt jeg har for henne!

Så har vi invitert med søsteren min idag til Hellas. Vi har en ledig seng i leiligheten og håper hun svarer ja!!! XXXXXXXXXXXX alt jeg har for det også:-)

 

Ha en nydelig dag i solskinnet!

Nå skal jeg prøve å pakke litt - eldstejenta triller yngste en tur i solskinnet:-) Eller kanskje jeg bare setter meg ut i sola istedetfor.....hm....ja det tror jeg faktisk at jeg gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor trøsteklem. Vet litt hva du går igjennom nå. Har selv en søster som har uhelbredelig kreft. Er så vondt, men prøver å nyte hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære attpåklatten,

 

håper operasjonen til svigerinnen din har gått bra, og at du får med deg søsteren din til Hellas. Dere fortjener en fantastisk ferie alle sammen.

 

Mange tanker og trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen, for gode ord og tanker:-)

Skjebnen vil ikke alltid det samme som oss mennesker dessverre...

Det var nok dessverre litt spredning hos svigerinnen min, men alle er ved godt håp om at dette skal gå bra! Søsteren min har idag tatt avgjørelsen om at hun ikke tør reise nedover imorgen da hun ikke er spesielt pigg om dagen, og det er nok fornuftig om enn trist. Men uansett, vi skal reise og vi skal kose oss og nyte hvert øyeblikk der nede. Vi kommer tidsnok hjem igjen til hverdagen;-)

Ha noen nydelige dager fremover alle sammen her inne - og nyt solstrålene som er meldt! Det er de samme solstrålene vi skal nyte, bare litt lenger sørover:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXXXXXXXX fingrer og håper på det beste for dine nære og kjære. Skal i begravelse på torsdag til en kamrat som døde i en trafikkulykke for lit over en uke siden. Det er ufatbart at han ikke er i blandt oss mer. Det er viktig at vi nyter dagen her og nå. Vi har kanksje bare et liv. Best å ta være på det.

 

Satser på at dere har noen fantastisk flotte dager i Hellas.

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...