Gå til innhold

Tips om gravideklær på Gjøvik!

Anbefalte innlegg

Var på Gjøvik fredag og hadde bestemt meg for å legge turen innom "Louise Mammaklær" for å se om jeg kunne finne en skikkelig dongeribukse (den jeg tidligere kjøpte på H&M duger ikke...).

Etter denne visitten vil jeg anbefale alle dere gravide som bor i nærheten eller som er på besøk i Gjøvik til å ta turen til denne butikken!

For det første var damen som jobbet der suverent hyggelig, hjelpsom og imøtekommende!

Dernest hadde de stort utvalg i ulikt tøy, og prisene var ikke helt avskrekkende, heller... (fant bl.a en dongeri som jeg likte veldig godt, den kostet 749,- og satt veldig pent i motsetning til den jeg betalte 499,- for på H&M!)

Med en gang jeg kom inn tenkte jeg at det så ut som det var litt lite system i hvordan tøyet der inne hang, men som sagt; ihvertfall for meg var dette en butikk som var verdt å avlegge et besøk!

Dersom jeg kommer på at jeg trenger et nytt plagg de neste fire mnd kommer jeg definitivit til å legge turen innom "Louise" igjen :o)

Fortsetter under...

Den mailen har også jeg fått :o)

Skulle gjerne kunnet ha benyttet meg av det tilbudet, men skal dessverre ikke "oppover" i disse dager (bor i Oslo men kommer fra et sted ikke så langt fra Gjøvik)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...