Gå til innhold

Tips om gravideklær på Gjøvik!


lille-my *mor til Agnes*

Anbefalte innlegg

Var på Gjøvik fredag og hadde bestemt meg for å legge turen innom "Louise Mammaklær" for å se om jeg kunne finne en skikkelig dongeribukse (den jeg tidligere kjøpte på H&M duger ikke...).

Etter denne visitten vil jeg anbefale alle dere gravide som bor i nærheten eller som er på besøk i Gjøvik til å ta turen til denne butikken!

 

For det første var damen som jobbet der suverent hyggelig, hjelpsom og imøtekommende!

Dernest hadde de stort utvalg i ulikt tøy, og prisene var ikke helt avskrekkende, heller... (fant bl.a en dongeri som jeg likte veldig godt, den kostet 749,- og satt veldig pent i motsetning til den jeg betalte 499,- for på H&M!)

 

Med en gang jeg kom inn tenkte jeg at det så ut som det var litt lite system i hvordan tøyet der inne hang, men som sagt; ihvertfall for meg var dette en butikk som var verdt å avlegge et besøk!

 

Dersom jeg kommer på at jeg trenger et nytt plagg de neste fire mnd kommer jeg definitivit til å legge turen innom "Louise" igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært der jeg og, veldig hyggelig betjening og masse bra klær! Kjøpte meg et fint dongeriskjørt. Må nok ta meg en tur dit igjen snart, se på sommerutvalget... Kan også anbefale denne butikken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig i at dette er en veldig OK butikk med supert utvalg!

Og så er det visst den eneste spesialbutikken for mammaklær i Oppland og Hedmark! Denne butikken må vi støtte opp om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en mail om at de har 30% rabatt på alt fra 2wear og boob ut denne uken. Da bør jeg vel passe på å få kjøpt meg noe, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mailen har også jeg fått :o)

Skulle gjerne kunnet ha benyttet meg av det tilbudet, men skal dessverre ikke "oppover" i disse dager (bor i Oslo men kommer fra et sted ikke så langt fra Gjøvik)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...