Gå til innhold

Når kommer strekkmerkene?


Laetitia

Anbefalte innlegg

Er 21 uker på vei, og har fått en god mage. Heldigvis har jeg ikke antydninger til strekkmerker enda. Noen som vet når de kommer?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 36 (36+3) og har enda ikke fått så mye som et bitte lite strekkmerke:) Så det er jo ikke sikkert du får noen heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22+4-ingen strekkmerker hittill..

ikke fro å skremme, men ahr ei venninne som ikke fikk noen før under fødselen.. presset ble for stort..

Er vi heldige slipper vi unna;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann fikk jeg ikke strekkmerker før den siste mnd...

Men det finnes faktisk de som er så utolig heldige at de slipper de stygge merkene. Smør deg godt, så kan det være at du er så heldig at du slipper :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25, fikk noen små strekkmerker på det ene brystet rundt uke 21 tror jeg det var. Ikke så rart, for de har jaggu vokst også...:( Men har ikke antydning til flere enda... Mamma fikk ingen strekkmerker, så jeg håper på at det er arvelig jeg da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg fikk forrige gang, var en strek på 2 cm, som kom 3 dager før jeg fødte. Lå oppe i lia på alle fire å plukka blåbær noen dager.. det var da det kom.. Men tror mest det er pga piercingen min i navlen.. som jeg tok ut i uke 20, men det blir et slags arrvev, som det lettere blir merker i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+1 og ikke anntydning til noen enda :-) Har fått stor mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke få strekkmerker. Jeg fikk ingen forrige gang, og håper på det samme denne gangen.

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert du får, jeg fikk ingen sist, håper på samme resultat denne gangen! Har derimot noen tydelige blodårer på ene låret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg er typen som får lett strekkmerker.. For 1år siden gikk jeg ned 12 kg og da hadde jeg strekkmerker på pupper, lår og på siden av magen..

 

Så nå er jeg 25+4 og har fått et par strekkmerker nederst på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...