Gå til innhold

Løven83


MissHønemor

Anbefalte innlegg

Ser du også har stort sprik mellom menstermin og ULtermin. Har du fått noe forklaring på hvorfor det er sånn, og skal du inn på kontroll (UL) etterhvert?

Selv har jeg menstermin 15 juni og Ul termin 5 juli. Skal til legen imorgen, tidligere har hun sagt at jeg skal inn til UL på sjekk, imorgen får jeg vite om jeg skal det, er litt spent. Har ikke fått noe forklaring på hvorfor det er sånn avvik, bortsett fra "at det er bare sånn" (HALLO; er det normalt å plutselig å ha en menssyklus på 54 dager liksom, når den før har vært på ca 28...)

Litt greitt å høre andres erfaringer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

 

Nei har ikke fått noen god forklaring.. Jm sa til meg at det i noen tilfeller ville være store sprik mellom menstermin og ultermin og at jeg var et av dem tilfellene...

 

Nå har jeg alltid hatt klokkeklar mens så er litt uenig, men hva hjelper det... Så det skal bli morsomt å se når den lille velger å komme ut:)

 

Kanskje ikke så lenge til??

 

Skal ikke på ny ul..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se ja. Hvordan ligger du an på sf-mål og når du har kjent liv og sånn da?

Jeg har ligget "før skjema" med tanke på liv o.l, men sf-målene har jeg ligget akkurat på streken og litt under (har sikkert ikke så mye å si, men..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det er snakk om å gå tilbake til å ta utgangspunkt i menstermin fremover pga. at det blir født så mange store unger idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sf-mål har jeg ligget litt over hele veien jeg da... Mener oxo at jeg kjente liv tidlig.... Vet ikke hvor mye det har å si jeg heller.. Har hatt ett tungt svangerskap hele veien så gjør ikke meg noe om han kommer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me får håpe det. Bare det å gå sånn å være usikker og vente er tungt i seg selv. Lykke til med fødseen ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, gleder meg til fødsel jeg..

 

Ja det er tungt og jeg føler at alt er usikkert.. Men det er vel i grunnen med alle... Ingen vet jo når fødselen vil starte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til legen idag, og hun mente at det var enda en stund til h*n kommer... Hodet hadde ikke festet seg, men det er jo ikke sikkert at det gjør det før fødsel'n heller. Men skal dit igjen neste torsdag (menstermin-dagen) og da kanskje er blir det snakk om ny UL.

Er forberedet på å gå til ULtermin, men blir litt bekymret hvis jeg må gå 14dager over den igjen, da har jeg hatt ett laaaangt svangerskap...

Blir spennende å se når h*n har tenkt å komme da, og hvem som har rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Jeg skal til jordmor nå på fredag, sist jeg var til henne var hodet delvis festet, men om hodet er festet eller ei vil vel ikke si at fødselen er nærme? Ikke vet jeg altså.. Jeg har også forberedt meg selv på å gå til ul terminen.. Sliter voldsomt med kynnere jeg for tiden gjort det siste to ukene, magen er hard nesten hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid hadde eggløsningen min forkjøvet seg med to uker....så da jeg trodde det var en trygg periode fordi jeg skulle ha mensen den eller nesta dag, tok jeg feil. Ble gravid som bare det!!!!! Skjønte at alt hadde forskjøvet seg for tok tre negative tester før jeg endelig etter disse magiske to ukene fikk positivt svar. Så det kan skje at syklusen pluttselig tar et krumspring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan det være vettu.. men jeg hadde min siste mens første uka i spetember og den kom ikke igjen..... Jeg kjente det tidlig på brystene at dem var så vonde at ingen kunne komme borti...Jeg tok test tidlig oktober bare sånn lell og den slo ut med en gang.. Jm mener jeg har blitt gravid midten av oktober.. Noe som også er litt vanskelig siden min bedre halvdel var borte på jobb.. tihi:) Men men.. babyen kommer når den er ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...