Luka har 4barn♡ Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Bare må si det. Jeg skal til tannlegen i morgen tidlig, og jeg gruer meg noe helt forferdelig. Det er så fælt. Jeg VET jeg har hull, får ikke sove noen netter, men jeg har helt AVSINDIG tannlegeskrekk. Uhu, jeg gråter. Jeg gruer meg, og vil ikke gå. Men nå må jeg jo... Måtte bare si det...
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Trøst deg med at det i lengden er bedre å gå, enn å la være. Tenk så glad du er når du er ferdig...
Marianne - mamma til 3 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Fortell tannlegen at du er redd og har gruet deg veldig - det vil de aller fleste tannleger ta hensyn til! Ofte merker man at pasienten er engstelig, men noen klarer å skjule det ganske godt. Med enkle grep kan man gjøre livet mindre forferdelig for pasienten - bare det å forklare hva man gjør (og hvorfor) kan gjøre underverker i mange tilfeller. Lykke til! Jeg kan love deg at du er glad etterpå! Tannlegemamma
Darth Vader Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Huff da - Lykke til! Det kommer til å gå så fint så :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå