Laurine Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Dette gjelder min svigermor som tilfeldigvis er farmor til mine 2 døtre. Bare for å si det med en gang, vi har ikke et spesielt godt forhold, men oppføre meg kan jeg. I helga var jeg og familien min i navnedagsfeiring til min manns søskenbarns sønn....... her var også min svigermor. Jeg reagerte på gaven hun ga til sin søsters barnebarn. Hun ga 2 sølvskjeer til totalt kr 450,-, mens min datter fikk en gave til kr 195,- da hun ble døpt i fjor. Denne gang rant begret over for meg......Jeg synes hun er ufyselig som er så kjip med sitt eget barnebarn, er jeg helt på gjordet ? Det som fikk meg til å tenne på alle plluggene er at i fjor sommer ga hun kr 200,- i feriepenger til sine 2 andre barnebarn, men mine jenter fikk ikke noe. Sommeren 04 satt hun sammen med meg, mannen min og vår, da eneste datter, og spurte om hun og jenta min skulle gå ut sammen og kjæpe skolesekk?Det hadde hun nemlig kjæpt til de andre barnebarna sine. Siden hørte vi ingenting. Det kaller jeg kjipt.... Lover og lyge..... Dette er bare noen av mange episoder, ,men denne gang blir jeg å ta det opp med henne, samt at jeg blir å nevne de andre episodene. Hva synes dere om dette ? Beklager hvis det er mange skrivefeil her, men jeg ser ikke teksten, gjør dere ? Laurine
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Full forståelse! La din mann/samboer ta dette opp med henne (ikke deg). Dette er et råd alle familierådgivere gir! Lykke til, og prøv å overse henne så godt du kan, og må du svare henne på noe så vær nøytral og gi korte og overfladiske svar.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 sånn er min svigermor og!! i tilegg snakker hun stygt om og til meg. er ikke god nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå