Gå til innhold

Ferie?


julibaby2

Anbefalte innlegg

Skal julibabyene på ferie i år? eller blir det hjemme ferie.

Vi har tenkt oss på en kort bilferie her i norge. Bo billig, men godt og kose oss alle 4. Ellers blir det by ferie her hjemme på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi hadde tenkt oss på hytta hvis formen er bra etter fødsel. hytta er en times tid unna bare,så blir ikke så langt å kjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Det blir ikke noe langferie, kanskje en tur til sverige og/eller en tur nordover for å besøke svigers (biltur på 60mil +2timers ferjetur) og mine foreldre ("bare" 20mil). Vi tar det som det kommer i sommer, deilig det også. Satser kanskje på en ferietur til syden i oktober-november i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hytte like langt fra sykehuset som vi bor, så vi har tenkt oss litt dit. Dvs at gubben tar ut ei uke den uka jeg går ut i permisjon. Han har også tatt ut tre uker sånn ca i/etter pappapermisjonen, men da holder vi oss hjemme - hvis ikke det blir knallvær da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mest sannsynlig hytta her og hvis formen tilsier det etter fødselen. Så blir det sydentur før jul en gang. Kjenner jeg er veldig klar for en ferietur, men det blir ikke noe før babyen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om mange har ett ønske om sydentur i november eller føre jul iår, tenkte det samme jeg og bare for å få litt varne og kose meg sammen med baby og mannen min. ellers har jeg jo allerede hatt en uke i Tyrkia, resten utbetales i penger og det er jo kjekt å ha til nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...