Gå til innhold

Uke 25: Noen som har lagt på seg over 10kg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har gått opp 6-7 kg, og er i uke 18. Så det blir vel fort godt over 10 kg innen jeg er noen og tjue uker :-)

Men jeg tar det helt med ro. Gikk opp over 20 kg sist, og ned over 30 kg etter fødselen. Så jeg er enda ikke oppe på den vekta jeg hadde da jeg ble gravid med nr. 2 :-)

Takk for et herlig initiativ. Blir så deprimert av å lese de andre innleggene, hvor folk bare har lagt på seg 3-5 kilo (sånn som jeg gjorde i forrige svangerskap) når de nærmer seg slutten av 2. trimester.

Denne gang kom kiloene rask. Uke 26: 12 kg

Spiser stort sett sunt og fornuftig (bortsett i fra denne helgen) - men kiloene kommer av seg selv !

Godt å høre at vi er flere...noen må jo være over og noen under gjennomsnittet, men de fleste som har svart har ligget under på andre tråder. Er i uke 21+4 og har gått opp 6 kg, men la på meg 5 kg rett før jeg ble gravid, så 11 kg mer enn vanlig.

Gikk opp 25 med førstemann og 20 med andre og trøster meg med at jeg gikk ned igjen da også...så skal nok klare det nå og.

Godt og høre at det er noen som syns det er greit å gå opp i vekt. Gikk opp bare ti kilo forrige gang.etter fødselen gikk jeg ned 18kg. Hadde tilslutt lite energi,babyen trenger en mamma med litt fettreserver. Denne gangen har jeg lagt på meg ti kilo i uke 27, og ønsker meg mange flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...