Gå til innhold

Uke 25: Noen som har lagt på seg over 10kg??


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Synest alle her inne kun har gått opp ett par kilo liksom. Så nå vil jeg at de som har gått opp mer skriver seg på her!!:) Jeg er i uke 25 og har lagt på meg 12kg!:) Noen "bedre"?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27+2 og har lagt på meg 8,2kg. Men jeg veier 11kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid med Lisa. Jeg teller litt på den måten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Er i uke 25 og har gått opp ca. 10 kilo. Men jeg vet det renner av igjen noen måneder etter fødselen, så det går så bra så :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BRA initiativ! Trenger å se at jeg ikke er alene. Er i uke 19 og har lagt på meg 10 kilo. Go girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad jeg og:) Jeg er i uke 25 og har også lagt på meg mer enn de fleste her inne virker det som... ca 8kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+5 og 10 kg her! syns det har vært veldig mange som nesten ikke har gått opp i det hele tatt, så godt å se at det er flere som meg. tror det er mer normalt å gå opp mer enn mindre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått opp 6-7 kg, og er i uke 18. Så det blir vel fort godt over 10 kg innen jeg er noen og tjue uker :-)

 

Men jeg tar det helt med ro. Gikk opp over 20 kg sist, og ned over 30 kg etter fødselen. Så jeg er enda ikke oppe på den vekta jeg hadde da jeg ble gravid med nr. 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 19 og har lagt på meg 5 kilo allerede. Sist la jeg på meg 20 men etter 5 måneder var 15 av kiloene av igjen. De siste ble jeg aldri kvitt. Er nå 85 kilo og 176 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et herlig initiativ. Blir så deprimert av å lese de andre innleggene, hvor folk bare har lagt på seg 3-5 kilo (sånn som jeg gjorde i forrige svangerskap) når de nærmer seg slutten av 2. trimester.

 

Denne gang kom kiloene rask. Uke 26: 12 kg

 

Spiser stort sett sunt og fornuftig (bortsett i fra denne helgen) - men kiloene kommer av seg selv !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha jeg vinner. Har gått opp 16 kg og jeg er i uke 20.Kommer til å ligne keiko:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 25 gått opp 23 kg.

normalt for meg siden jeg har gått opp 40 kg med alle ungene(men heldivis gått ned alle hver gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg mye bedre!!:) Leser om alle de som nesten ikke legger på seg.

Jeg er i uke 23 å har lagt på meg 9-10 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi er flere...noen må jo være over og noen under gjennomsnittet, men de fleste som har svart har ligget under på andre tråder. Er i uke 21+4 og har gått opp 6 kg, men la på meg 5 kg rett før jeg ble gravid, så 11 kg mer enn vanlig.

 

Gikk opp 25 med førstemann og 20 med andre og trøster meg med at jeg gikk ned igjen da også...så skal nok klare det nå og.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil også takke for initiativet! Godt å ikke føle seg hele alene med alle kiloene heller. Jeg er 25+1 og har gått opp 11 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at det er noen som syns det er greit å gå opp i vekt. Gikk opp bare ti kilo forrige gang.etter fødselen gikk jeg ned 18kg. Hadde tilslutt lite energi,babyen trenger en mamma med litt fettreserver. Denne gangen har jeg lagt på meg ti kilo i uke 27, og ønsker meg mange flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at jeg ikke er helt unormal når det gjelder vektøkningen. Visste at det måtte være flere enn meg som hadde gått opp mer enn ett par kilo!!!:) HURRA FOR OSS!!!Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...