Blackstar Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Er så sinnsykt øm i muskulatur og alt som er mellom beina og på innsiden av lårene. Har spurt om sambo er på meg hver eneste natt mens jeg sover hehehe.... Andre som har det sånn?? Er i min 37. uke nå så jeg regner vel ikke med at det går over før ungen er ute...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Synes du skal være litt mer bevisst på hvilke ord du bruker..... Du bruker ordet "voldtatt" i en useriøs setting, et ord som for mange kvinner som er blitt voldtatt forbinder med redsel, ydmykelse, angst og nedverdigelse. Jeg stokk selv da jeg leste overskriften din og tenkte, off hvilken grusom opplevelse har hun hatt ( hos legen f.eks eller lignende ) og ble en smule provosert når du bruker dette ordet så henslengt.
Blackstar Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2006 Hmmm, du har nok rett i det. Burde nok kanskje brukt hodet litt mer der ja.... Var ikke meningen å støte noen med denne overskriften. Beklager.
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Farlig med ordbruk på internett, enkelt å trå feil. Forstår begge parter, men alle kan gjøre en feil da...har forresten ikke kjent noen av syptomene som kvikklunsj har og er nå i 35 uke. Bare ett herk å sove.
Malita Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Kjenner på det samme. Har en mistanke om at det er musklaturen i sjeden. Burde kanskje vært enda flinkere med knipeøvelser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå