Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Ja, jeg leser Hannah. Og Storgårdsfolk og flere andre slike serier. Liker du den ?
Anne-B. Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Jeg begynte på den.. Men hun brukte så mange klisjeer, også syns jeg at hun skriver litt dårlig, så jeg gav opp. Storgårdsfolk leser jeg også. Og Kystfolket, som har tapt seg i løpet av de siste 30 bøkene (alt hva man bruker penger på !!) og Havets Datter, som avsluttes med neste bok. Livets døtre er den beste serien jeg har lest, den skulle egentlig kommet i form av romaner, syns jeg. Hun skrev så fint om kjærligheten, syns jeg. Kanskje lese den en gang til. Syns de seriene er gode å ha når man trenger litt mental avkobling, fikk låne de 10 første bøkene av Storgårdsfolk av ei venninne i en periode hvor jeg var ganske deppa. Godt med litt virkelighetsflukt av og til.
Adalis Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Samme her, syns det er en kjempespennende bokserie. Leste Inga-serien og, og har nå lest første bok i Thea (samme som har skrevet havets datter eller kystfolket tror jeg), men den syns jeg var altfor etter oppskrifta. Ble liksom kastet inn i historien, og hovedpersonen gjentok gang på gang hva hun bekymret seg for. Så Hannah er midt i blinken for meg. Inga og er av samme type, bare med en smule mer intime detaltjerte sex-scener. (Likte ikke helt det, da jeg og svigermor deler alle bøkene!! Hehe...)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Svigermor kjøper bøkene her også - og jeg leser dem etterpå. Storgårdsfolk liker jeg kjempegodt, men venter nå på siste bok av "Barn av Stormen". Den likte jeg også godt - miljøet er som en lang sommerdag..... Synes det er herlig med bøker som bare ruller på. To timer en søndag og man har lest dem - enkel underholdning. Flott avkobling fra faglitteratur.
små Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg liker den kjempegodt egentlig. Fort og greit å lese, spennende til og med innimellom:) Ja, og så ittiterer jeg meg sånn over at de ikke er snille med "gogutta"..hehe..lever meg litt inn kanskje?
små Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2006 Jeg jobbt i en bruktbokbutikk, og der fikk vi inn alle disse seriene..så dere kan tro jeg koste meg;) En sånn jobb vil jeg ha igjen ja..perfekt for meg:D Men jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle begynne å lese på serier som fortsatt skrives..det tar så lang tid mellom hver bok jo...grr! men men, så ble det bare sånn..og er glad jeg begynte å lese hannah.. syns egentlig den går mye "fortere" i tid enn andre serier..i den skjer det liksom så mye..for mye til tider..men men;) Liker den jeg:D
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 jeg leser oxo hannah, og havets datter, tre sostre, sønnavind, ingebjørg olavsdatter og har lyst til å lese storgårdsfolket..
snuppelure 74 Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Jeg leste Hannah før, men har ikke lest på over et år
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg leser også Hannah.. Kjempefin serie det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå