solstråle :) Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Har et inntrykk av at de tar seg godt betalt. Syntes det var dyrt da vi fotograferte minstemann, så bryllupsbilder blir vel enda dyrere.. Hvor mye må en regne med sånn ca?
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Prisen tror jeg varierer fra sted til sted...by eller bygd. Vi må betale 6000 for 16 bilder i svart skinnalbum(fikk velge album og antall bilder selv). 250 kr ekstra for å ta bildene ute og 250 kr ekstra for at vi skal ha med vår datter på noen av bildene. Jeg tror du må høre med forskjellige fotografer der du bor. Lykke til:)
Embla72 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Varierer nok litt. Vi betaler 4.000,- da får vi en cd med 150-200 bilder i svart/hvitt. Da kan vi selv skrive de ut på fotopapir eller la fotografen gjøre det gjøre det for oss. Dette er også inkl planleggingsmøte og visning av bildene på storskjerm i etterkant. Syns det var en veldig grei pris :-)
solstråle :) Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2006 Det var jo en kjempepris! Hvilken fotograf er det? (sjansen for at vi bor på samme sted er vel heller liten, men spør likevel )
Embla72 Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Det er hos Arnfinn Johnsen på Hamar. Han har selv ferie, men sender en fotograf som har gått i lære og jobber for ham. Regner med at prisen hadde blitt en annen dersom han selv hadde tatt jobben. Er kåret til årets bryllupsfotograf og er helt rå på svart/hvitt bilder. Men vi satse på at siden han har lært opp denne fotografen så vet hun hva hun gjør også :-)
barbamamsen Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 venninna mi er kunstner og har tatt en del flotto fotobilder i forbindelse med kunstutdannelsen sin, fetteren min er pressefotograf. de skal ta bilder av oss hele dagen igjennom.
Nuss Nuss Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Vi betaler fotografen 4000 kr, da med valgfrie bilder i album tror det var 12 stk. og forstørret bilde i ramme. Dette er da i Dk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå