☆Gudlo☆ Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg selv er med i en teatersport gruppe annen hver mandag, så spiller jeg i revy jevnt og trutt fra august til november, også skal jeg begynne å trene på studio i morgen. Ellers så har vi i "gjengen" fast jentekveld ca 1. gang i mnd, og en tur på byn sånn innimellom blir det jo og:o)
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Jeg gjør ikke noe spsielt utenom det.Føler rett og slett at jeg ikke har overskudd til noe mer.Er i full jobb.
☆Gudlo☆ Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2006 Det er jeg også, i full jobb altså;o) jobber sent noen dager, og tidlig noen dager. Men jeg føler at det er det som gir meg overskudd, å bare ta meg i nakken og dra meg ut av huset:o) Hei på deg forresten tåa;o) Har byttet nick siden sist.. er egentlig SexAndTheCity...)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 For tiden har jeg mammapermisjon.Lillebror er 5 uker,så jeg skal nyte det å være hjemme en god stund. Jobber ellers i hjemmesykepleien og trives med det:))
Marianne - mamma til 3 Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Det blir mye jobb, mann, barn og hus (særlig det siste, vi bor i et gammelt hus og pusser opp på 6.året), men jeg tar meg tid til å trene 5 ganger i uka. (Jogging og spinningsykkel). Det gir meg det overskuddet jeg trenger for å komme meg gjennom en travel hverdag og forhindrer at jeg blir sur og grinete!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Jeg går 2.året på sykepleiestudiet, jobber litt på et bakeri innimellom og tar noen vakter på et sykehjem. Trener litt et par ganger i uka og treffer venninnene mine hist og pist.
Mjau Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Sitter foran PC'en og jobber!!! Pyton!!! Alt som er av kvelder, helger og fridager går med til å prøve å få hodet over vannet på jobben. Så nå har jeg sagt opp, og for første gang har jeg ingenting å gå til. Men du verden hvor deilig det føles!! Trodde jeg skulle ha vondt i magen, men det føles bare 100% riktig!
☆Gudlo☆ Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2006 Ja, altså jeg jobber jeg også) Mente egentlig uten om jobb også... hihi, men det gjør ingenting:o) Jeg jobber i en kosmetikk avdeling 100%, og stortrives med det. Har to senvakter i uken der jeg ikke er hjemme før gullet har lagt seg:o(, men det tar vi igjen før jeg går på jobb de dagene med å bare kose, tulle og leke lenge før jeg leverer henne i barnehagen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå