Gå til innhold

Hva gjør dere utenom barn, mann og hus?:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv er med i en teatersport gruppe annen hver mandag, så spiller jeg i revy jevnt og trutt fra august til november, også skal jeg begynne å trene på studio i morgen.

Ellers så har vi i "gjengen" fast jentekveld ca 1. gang i mnd, og en tur på byn sånn innimellom blir det jo og:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke noe spsielt utenom det.Føler rett og slett at jeg ikke har overskudd til noe mer.Er i full jobb.

Skrevet

Det er jeg også, i full jobb altså;o) jobber sent noen dager, og tidlig noen dager. Men jeg føler at det er det som gir meg overskudd, å bare ta meg i nakken og dra meg ut av huset:o)

Hei på deg forresten tåa;o)

Har byttet nick siden sist..

er egentlig SexAndTheCity...:o)

Skrevet

For tiden har jeg mammapermisjon.Lillebror er 5 uker,så jeg skal nyte det å være hjemme en god stund. Jobber ellers i hjemmesykepleien og trives med det:))

Skrevet

Det blir mye jobb, mann, barn og hus (særlig det siste, vi bor i et gammelt hus og pusser opp på 6.året), men jeg tar meg tid til å trene 5 ganger i uka. (Jogging og spinningsykkel). Det gir meg det overskuddet jeg trenger for å komme meg gjennom en travel hverdag og forhindrer at jeg blir sur og grinete!

Skrevet

Jeg går 2.året på sykepleiestudiet, jobber litt på et bakeri innimellom og tar noen vakter på et sykehjem. Trener litt et par ganger i uka og treffer venninnene mine hist og pist.

Skrevet

Sitter foran PC'en og jobber!!! Pyton!!! Alt som er av kvelder, helger og fridager går med til å prøve å få hodet over vannet på jobben. Så nå har jeg sagt opp, og for første gang har jeg ingenting å gå til. Men du verden hvor deilig det føles!! Trodde jeg skulle ha vondt i magen, men det føles bare 100% riktig!

Skrevet

Ja, altså jeg jobber jeg også:o) Mente egentlig uten om jobb også... hihi, men det gjør ingenting:o)

Jeg jobber i en kosmetikk avdeling 100%, og stortrives med det. Har to senvakter i uken der jeg ikke er hjemme før gullet har lagt seg:o(, men det tar vi igjen før jeg går på jobb de dagene med å bare kose, tulle og leke lenge før jeg leverer henne i barnehagen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...