Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Slike cup-bher/push-ups. Er jo helt håpløst!! Går og passer på at puppene er innenfor hele tiden jeg..Og dette skjer uansett om bh-en er for stram, akkurat passe, eller litt større. De (spesielt en) skviser seg ut, og det ser jo helt kokko ut !! Andre med smame problem?? Noen spesielle bh-er som egner seg for slike umulige pupper? Akkuart nå er det kun sports-bhene som holder dem på plass..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Store pupper er oppskrytt. Lengter til bake til b cup tiden.
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Kjøp fullcup evt treningsbh. Puppene mine faller til stadighet ut hvis jeg står fremoverbøyd. Pupper kan være noe skikkelig herk!!
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Glemte forresten å nevne f.x Panache sin Daisy modell. Den er vedig bra. Men ammer du i vanlig bh så blir de fremoverbøyde av seg selv så da bør du uansett kjøpe nye etterhvert evt ikke amme i dem
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Jo, har det samme problemet her. Jeg bruker amme bh, men syns ikke det hjelper. De detter liksom halvveis ut av bh-en. Og det er jo ikke pent og utrolig iriiterende. Men det går seg vel til igjen....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Jeg bruker jo selvsagt amme-bh nå som jeg ammer, men det tar da slutt en gang det også! Jeg er jo på fest en gang innimellom også, og da bruker jeg selvsagt ikke amme-bh!! (Føler meg ikke så veldig fin i de slappe, utvaskete amme-bh'ene akkurat) Men det ser fælt ut når de ikke holder seg inni bh'en.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Takk for tipset! Men hvor kjøper jeg sånne da? Og prisen?? HI
brooklyn Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 ammebher fra hm gjør at daiene detter ut. De fra cubus gjør ikke det, ihvertfall ikke på meg. Har i tillegg en "jane" ammebh (kjøpt i spesialforretning). Der hadde de ikke falt ut om jeg hadde forsøkt engang. De fra cubus er kjempegreie. Og så koster de ikke allverden. Rett størrelse er alfa og omega
Blomman Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 swegnmark sine som er på lindex passer bra til meg både til hverdags og pent - men passa ikke søstera mi. De koster vel rundt 300kr tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå