Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg fikk en liten gutt for 11 uker siden med en jeg ikke er sammen med. Vi har aldri vært sammen, men det var heller ikke bare et "one night stand". Det har liksom bare vært sånn at vi har hatt sex når vi har vært ute. Aldri har vi snakket om "forholdet" vårt eller om vi har følelser for hverandre. Da jeg gikk gravid hadde vi veldig lite kontakt. Mest fordi han hadde vanskelig med å forholde seg til at han skulle bli pappa og det godtok jeg. Ønsket å gi han den tiden han måtte trenge. Men helt siden den dagen gutten vår ble født, har han stilt opp. Han har vært mye hos oss og har nå begynt å være litt alene med sønnen sin. Vi har hatt sex igjen en gang etter vi fikk han, men heller ikke nå snakker vi om "oss". Jeg er redd for å nevne noe om det, for vil ikke "skremme" han. Vil heller ikke gi han intrykk av at jeg ønsker noe hvis han absolutt ikke gjør det. Vet vel egentlig ikke helt heller selv hva jeg vil. Vet bare at når vi er sammen alle tre, så kjennes det riktig. Og det føles tomt når han går fra oss og vi er igjen alene. Han har egentlig aldri hatt et ordentlig forhold. Er en typisk ungkar, for å si det slik. Glad i fester og jenter, og det er vel det som gjør at jeg ville vært skeptisk til å "prøve". Jeg har selv hatt kjærest siden jeg var 16år til jeg ble 22. Nå er jeg 25. Det som er så frustrerende er at vi aldri snakker om det, at jeg ikke vet hva han føler. Trenger noen råd om hva jeg bør gjøre som ikke vil ødelegge det vi har oppnådd til nå. Bør jeg si noe, eller bare la det være? Bør jeg "vente" på han og håpe vi vil "finne" hverandre, eller leve som det jeg er...singel...??
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Spørr rett ut du..om hva han er ute etter.. Var selv i et forhold som var "udefinert" i 4 år...hadde ikke barn med ham, men usikkerhet og tvil gnaget konstant på meg.. Jeg hadde en sønn fra før som jeg gjerne ville finne en stabil pappa til også.. Viste seg etterhvert at han IKKE var ute etter å slå seg til ro..det lå ikke i hans natur..så enkelt var det.. Jeg skulle ønske for alt i verden at jeg tok mot til meg og fant ut dette tidligere.. Nå i dag har jeg fått et barn til ,med en mann som VET hva han vil og var helt klar på det fra dag 1... Finnut hva han vil..slik at du kan føle enten trygghet og tilhørighet..eller mulighet til å finne det i en mann som er seriøs hvis han ikke er av den typen som slår rot. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå