Gå til innhold

sex max en gang i uken....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg o samboeren har bare vært sammen i ca 10mnd og vi har sex maks en gang i uken...og sånn har det vært i minst ett halvt år! er ganske frustrert kan du si...hehe... har prøvd å snakke med han om det men då blir han bare dritt sur og lurer på ka eg tror er normalt?og kass sex galning eg har vært sammen med før?

føler meg kjempe uatraktiv,usexy...og spesielt no når kiloen begynner å komme sakte men sikkert!

oxo har han alltid unnskyldninger for koffor han ikke har lyst så ofte.... den siste er at han egentlig ikke får lyst på sex når han vet at han kan få det....

han holder ikke ut så lenge heller..virker ikke som han gidd å gjøre noe med det heller...egoist!!!

måtte bare klage litt her:)godt å få det ut...

noen tips til ka eg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det noe med graviditeten å gjøre at han ikke vil? Isåfall er du heldig som får sex en gang i uka. Jeg får det nemlig ikke i det hele tatt!! :-(

Men jeg tror nok det er noe i det han sier, at når han vet at han kan få sex, er det liksom ikke så "spennende". Mange menn føler kanskje at de aldri får lov til å være "jegeren" dersom dama spør hele tiden? Hvis du prøver å la være å spørre etter/snakke om sex en stund, men ikke glemmer å gå rundt og være fristende for det (hehe) - så får han vel opp øynene (og den tredje tingen) til slutt! ;)

Lykke til!

Skrevet

takk for svar:)

har ikke med graviditeten og gjøre..for var sånn ganske lenge før eg ble gravid!:(

ser for meg det kjipe sex livet...resten av livet...

har faktisk vært kjempe flink og ikke mase om det eller noe på lenge:)

har gitt opp sexy undertøy...reaksjonen då er bare om eg er ute etter sex?

vil han ikke sex med deg siden du er gravid?

Skrevet

Etter bare 10 mnd sammen,så er det kanskje litt lite,men dette har vel noe med svangerskapet å gjøre?Mange menn er sånn at dem ikke vil ha sex i svangerskapet,og det må man bare respektere.Men for å trøste deg litt da,så har ikke jeg og samboer hatt sex siden jeg var i uke 19.Og jeg er nå i uke 36..Han tør ikke stakkar,og vet ikke hva godt han kan gjøre for meg.Veldig overbeskyttende og veldig opptatt av at jeg skal ha det bra på alle måter.Det rare er at jeg savner ikke sex nå:/

Det forandrer seg nok etter at den lille har kommet til verden tenker jeg.

Lykke til:)

Skrevet

problemet er at det ikke har med svangerskapet å gjøre, kunne akseptert og forståt det hvis det var det...skjønner meg ikke på han

det eneste som har forandret seg etter eg ble gravid er at han ikke vil slikke meg lenger...snufs!(ikke at han gjore det så ofte før...men hvertfall bedre enn ingenting)

er bare i min 16 uke nå

følte det ble litt mye klaging av meg her...;)

håper det fortandrer seg seinere ja:)isåfall gleder eg meg!!!:)

Skrevet

Hei, det var jeg som svarte deg først. Du spurte om han ikke vil ha sex fordi jeg er gravid - ja, det er grunnen! Han synes det er litt ekkelt siden ungen ligger like innenfor - og nå er jeg også høygravid, så magen er jo det første man ser på meg. Kan jo skjønne han da, men det er frustrerende når man selv når lyst!

Skjønner at du har det kjedelig når du hele tiden blir "anklaget" for å være ute etter sex... Men det er jo tydeligvis ikke alle gutter som har lyst hele tiden, som noen sier. Koser dere mye ellers, slik at han får noe av det fysiske behovet dekket av det? Mannen min og jeg koser veeeldig for tiden! :) Mangel på sexlyst hos menn kan ofte ha en psykisk årsak også da. Har han det bra i livet generelt? Jeg vet iallfall at om en mann er nedfor pga et eller annet, har han slett ikke lyst på sex... har opplevd det også nemlig.

Skrevet

Du, vet du at jeg også har opplevd dette, men vi (særlig han) er høyst sannsynlig mye, mye eldre enn dere.

Men som en trøst kan jeg si at gjennom hele min "ungdom" (20- og 30- årene) valgte jeg menn som var interessante, men mye eldre og ikke noen helter i senga. I ettertid føler jeg at jeg har gått glipp av mye, men her var det altså snakk om fullstendig tørke gjennom en årrekke.

Psykologer jeg har snakket med og andre forståsegpåere hevder at sex en gang i uken faktisk ikke er så lite.

Den som får for lite får for lite, og den som blir mast på trenger mindre. Dette er skit-vanskelig.

Skrevet

tror han har det bra, er lykklig virker det som:)

vi koser endel og han kan være den søteste og snilleste:)

tror når eg har fått mer mage at det kommer til å bli helt stopp på sex her og!

må kanskje snakke med han og finne ut ka som skjer...men er bare redd han skal bli sur og fornærmet...

takk igjen for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...