Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal ha en ganske enkel "brude" kjole. Det er helt hvit selskaps kjole. Men jeg finner ikke sko som passer! -Eller... Jeg finner sko fra 1000 lappen og oppover, men hadde ikke tenkt å betale så mye. Jeg har vært litt rundt på de typiske sko kjede butikkene, og de har ganske mange fine sko, åpne også, men ikke som er helt hvite. Noen som har noen idè om hvor jeg kan finne ok sko i Oslo/Akershus som kan gå ann å bruke senere også, til en grei pris? Skal forresten dere alle ha typiske brude sko? Og hva har dere gitt for dem?
Jenny-penny Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 har noen på wedins der jeg jobber. de ligger på rundt 400,-
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal ha "typiske" brudesko.men mine er ikke helt hvite. Kjolen min er ikke helt hvit heller. Ikkr då høy hæl, spenne som går bak hælen og fram over rista. Betalte 400 kr på Eurosko eller hva det heter.
Hege:) Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Kjøpte mine på dinbrudekjole.no til 799kr! Er såååååååååå fornøyd!!! http://dinbrudekjole.no/sko/?zenid=a77576655fddfa86307d5a93a0b89ff6 Og den som heter Paradox Blush...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå