Gå til innhold

Dubbe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Du kan altså anbefale "5 minutes Whitening System"? Hvordan fungerer det og hva koster det?

Det var noen som fortalte meg at, hvis du har hull i tennene, så blir det vondt med slik bleking...?? Jeg vet ikke om jeg har hull altså,men kanskje jeg bør være forberedt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puff puff:)

Skrevet

Hei snuppa!

Jeg gikk bare til tannlegen min, og sjekket at jeg ikke hadde hull i tennene.

Jeg betalte under 400 kr for pakken, på Cubus :). Først, så tar du å børster tennene lett med en tannbørste, UTEN tannpasta. Så, flekker du tenner (betyr at du skal se ut som en hest, hehe :).) Da er det en tube som du smører på tennene først, ett helt tynt stoff. Så er det med en tannform som du fyller i whitening-gelèen, oppe og nede (ikke for mye, nok til at det dekker), så inn i munnen. La sitte 10-15 min, skyll godt med vanlig vann, og puss tennene med den tannkremen som er med :)

Ikke verre! Jeg er STRÅLENDES fornøyd, hehe :D

Skrevet

Hallois!:)

Jeg tror jeg skal prøve dette, men har jo så himla tannlegeskrekk at tannlege timen dropper jeg. Jeg satser på at det går greit likevell, hvis ikke så; Man må lide for skjønnheten:)

Hvor lang tid i forveien bruker du det, feks til bryllupet? Jeg må kanskje ta en prøverunde først, hehe.

Takk for svar snuppa!:)

Skrevet

Hei!

hehe- jo noe sant ja, hehe :)

Jeg tenkte på den siste uke jeg, føre bryllupet :D

Bare koselig snuppa!!

Skrevet

oj, dette må kanskje jeg også prøve :)

Skrevet

Sorry, men må bare advare om at venninna mi brukte den og hun fikk masse utslett i ansiktet og på halsen... ble ikke dårlig eller noe, men så ikke bra ut!! Var vel helt borte etter en liten uke. Hvis dette skal gjøres til bryllupet så ville jeg kanskje ha testet det ut i god tid! Sikkert bare 'uflaks' at hun reagerte på den altså, men det kan jo skje andre også! Ikke meningen å være gledesdreper her.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...