Gå til innhold

Voksing vs napping av øyenbryn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med voksing? Er det bedre enn vanlig napping? Evt varer det lenger før man har viltvoksende øyenbryn igjen??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nappa oeyenbrynene siden jeg var 16 aar gammel.

Jeg vil ikke anbefale voksing! Der har du fint lite kontroll, og kan ikke forme oeyenbrynene som du oensker. Me pinsett gir u akkrat den formen du vil, og du faar et pent og gjennomarbeidet resultat.

Haarene kommer jo ut igjen, men med tiden (har tross alt holdt paa i ett med dette i 10 aar) blir veksten svakere, me mindre haar. Det tar ca ei ukes tid til de dukker saa smaatt opp igjen, og da er det bare til aa nappe ut igjen, og saann vedlikeholder du.

Jeg vil anbefale at du gaar til en skjoennhetssalong foerste gangen, saann at de kan gi den riktige formen paa brynene dine, og saa er det bare for deg aa vedlikeholde

Lykke til!

Skrevet

jeg vokser alltid mine. da får du bort alt. også de små tynne lyse. men jeg gjør det jo ikke selv. får noen på jobben til å gjøre det for meg(frisør). nappet alltid før, men syns det blir mye finere og renere og vokse...

Skrevet

Ja, jeg tenkte ikke å vokse de selv nei. Har nappet øyenbrynene mine å sånn, men jeg har aldri prøvd voksing. Jeg lurer på om voksing er bedre og varer lenger enn vanlig napping?

Takk for svar!:)

Skrevet

hehe, en kan jo ikke vokse øyebryna selv, det må en få proffe til å gjøre. Jeg har hele tiden nappet mine, fornøyd med det (blir jo helt nummen, hehe). Ett tips hvis en ikke vil vokse, men gjør vondt med napping- ta å smør på en fet krem først! -sånn, da fikk e sagt det :)

Nå vokser jeg kun mine, og varer ca litt over en måned på meg hvertfall. ER å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...