MonER Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Hei - så koselig å se deg! Er ikke ofte inne på disse sidene lenger, men ble jo litt nysgjerrig på denne nye siden for oss med barn i flere aldre! Husker du meg?????????? Vi var jo en del sammen på BiM i sommer - jeg fikk min jente nr.4 i sept. Hun er den snilleste baby vi noensinne har hørt om! Sov hele natta fra uke 3, spiser og smiler, og sover litt på dagen. Kjemperolig unge altså! Unbelieveable!! Og de 2 største jentene mine hjelper til masse! Jeg begynner ikke å jobbe igjen før i november, men da kommer jeg nok til å merke at jeg har 4 tenker jeg!! Hvordan er det med deg? Og den lille? Og jeg husker din mann var syk? Fortell fortell....?
Northernlights Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Hei!! Selvsagt husker jeg deg! Jo, gubben har vaert masse syk, Naa har han endelig blitt lovet operasjon!! =) Lillemann er ikke saa grei til aa sove som din...han vaakner fra 2-5 ganger per natt, saa her gaar det around the clock, for aa si det mildt. Jeg har vaert i 50% stilling siden han var 10 uker gml (egentlig har det vel vaert mer 40%), og det har da gaatt bra =) Lillegutt er ingen sovedukke, men vi elsker han jo kjempemasse for det =) Han er masse vaaken, og blid for det meste. Han hadde kolikk i 3 mndr, saa det var hardt (mildt sagt). Fikk brynt meg der, gitt! Har nettopp kommet tilbake fra Norgestur. Der viste jeg stolt fram lillegutt! Naa maa jeg tilbake til Norge i slutten av august, for eldstegutten min skal gufte seg. Koselig =) Saa alt i alt gaar det bra. Kan ikke klage for mye, nei =) Morsomt aa se deg her. Vi snakkes vel senere! Lykke til med alle 4 barna dine =) Klem fra
Northernlights Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 herlighet....er litt moerkt paa rommet jeg sitter =) Skulle ikke staa gufte, meg GIFTE seg, selvsagt. ;o)
MonER Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2006 Hei - koselig!!! Travelt - natta - ser deg siden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå