Gå til innhold

Northernlights!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - så koselig å se deg! Er ikke ofte inne på disse sidene lenger, men ble jo litt nysgjerrig på denne nye siden for oss med barn i flere aldre! Husker du meg?????????? Vi var jo en del sammen på BiM i sommer - jeg fikk min jente nr.4 i sept.

Hun er den snilleste baby vi noensinne har hørt om! Sov hele natta fra uke 3, spiser og smiler, og sover litt på dagen. Kjemperolig unge altså! Unbelieveable!! Og de 2 største jentene mine hjelper til masse! Jeg begynner ikke å jobbe igjen før i november, men da kommer jeg nok til å merke at jeg har 4 tenker jeg!!

Hvordan er det med deg? Og den lille? Og jeg husker din mann var syk? Fortell fortell....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Selvsagt husker jeg deg!

Jo, gubben har vaert masse syk, Naa har han endelig blitt lovet operasjon!! =)

Lillemann er ikke saa grei til aa sove som din...han vaakner fra 2-5 ganger per natt, saa her gaar det around the clock, for aa si det mildt.

Jeg har vaert i 50% stilling siden han var 10 uker gml (egentlig har det vel vaert mer 40%), og det har da gaatt bra =)

Lillegutt er ingen sovedukke, men vi elsker han jo kjempemasse for det =)

Han er masse vaaken, og blid for det meste. Han hadde kolikk i 3 mndr, saa det var hardt (mildt sagt). Fikk brynt meg der, gitt!

Har nettopp kommet tilbake fra Norgestur. Der viste jeg stolt fram lillegutt! Naa maa jeg tilbake til Norge i slutten av august, for eldstegutten min skal gufte seg. Koselig =)

Saa alt i alt gaar det bra. Kan ikke klage for mye, nei =)

Morsomt aa se deg her. Vi snakkes vel senere!

Lykke til med alle 4 barna dine =)

Klem fra

Skrevet

herlighet....er litt moerkt paa rommet jeg sitter =)

Skulle ikke staa gufte, meg GIFTE seg, selvsagt.

;o)

Skrevet

Hei - koselig!!!

Travelt - natta - ser deg siden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...