Gå til innhold

Nye fantasier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sommer og vi er ute på svaberget en kveld for å bade...

Det er bare oss to der, kan ikke se noen andre. Vi ligger å koser oss i kvelds solen. Jeg klarer ikke å holde hendene unna den deilige kroppen din. Ligger å stryker deg forsiktig... bare koser med deg. Du ligger der med lukkede øyne og er helt avslappet.

Jeg lar hånden min gli sakte oppover innsiden av låret ditt og lar den streife pungen din. Jeg hører på pusten din at du koser deg... lar hånden min kjærtegne kulen i shortsen din. Hører du stønner lavt. Legger meg oppå deg og vi blir liggende der å rå kline.

Du klarer ikke mere, legger meg på ryggen og kler meg naken. Du kryper ned mellom beina mine og gir meg en nydelig omgang med sleik, sug og litt små biting. Det ender med en herlig runde med deilig sex.

Når vi har kommet heftig begge to ligger vi side om side og puster ut. Da hører vi noen som stønner rett bak oss. Der sitter det den deilig dama og leker med seg selv. Mannen min ber meg gå bort å hjelpe henne...Jeg nærmer meg og hun bare smiler og legger seg bakover... jeg setter meg på kne og begynner å sleike henne.

Holder på en liten stund så kjenner jeg mannen min bak meg. Han tar pikken sin og kjører inn i meg bakfra. Hardt og deilig. Slik holder vi på til det går for oss alle tre..... den ukjente damen sier takk pakker sammen og forsvinner.

Vi tar oss et deilig bad før vi tar en deilig runde til før vi går hjem(-:

Åhhh jeg lengter etter sommer!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅhh deilig!!.. Jeg skulle gjere vært hun der dama du slikka.....

Håper jeg opplever noe slikt i sommer ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...