Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 JEG SKAL BLI TANTE:o) Fikk i går vite at min svigerinne er gravid. Åååå, jeg gleder meg kjempemye. Selv har jeg to barn 8,5 og 1,5 år. Kroppen har satt en stopper for at det kommer flere her, så nå gleder jeg meg veldig til å bli tante. Jippiiiii! )
Benemor Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Gratulera..... blir nok sikkert kjekt å bli tante..:)... eg glede meg og...skal bli tante for første gang hehe skal heller ikkje ha fleire ikkje uten eg finn den rette da:P.. har egentli nok me mine 2 og..hehe
Sunshine c,") Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer!!Så spennende! Det er stort ja! Håper jeg får oppleve det en dag, virker ikke som brødrene mine har planer om småfolk.
Carina83 ~ termin 05.09.07 ~ Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer så mye ) Det er kjempekoselig å være tante:p Og ekstra kos er det jo om søskenbarna er litt nærme hverandre i alder ;-)
Luka har 4barn♡ Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer som kommende tante..Jeg har også så lyst å bli tante, for jeg skal heller ikke ha flere. Men desverre skjer nok ikke det. De andre er også ferdig. MEN tantebarnet mitt skal ha, og det gleder jeg meg til. Håper jeg får se de masse... :-)
Hemi Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer så mye. Ja det er veldig gøy å bli tante. Jeg er tante til 4 på 4-9-14-17. Du kan glede deg.
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Jeg er tante fra før også altså. Til ni stykker. Men hun som er gravid og jeg har et spesielt godt forhold, så det at hun skal få liten-baby synes jeg er ekstra morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå