Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 De er tett rundt lårene? Dvs. de slipper ikke inn klorvann, men de trekker til seg urin? Jeg fikk et spørsmål her om dagen om hvorfor man ikke kan bruke vanlig bleie i basseng. Jeg svarte at bleien blir jo veldig tung og kommer til å falle av, men nei, bleien satt som klistret på gutten og da ble jeg litt stum. Visste ikke hva jeg skulle svare.
trøndermamma Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Ville tro at en vanlig bleie ville blitt veldig tung, og falt av jeg også! Mellomstemann her satte seg engang ute i et kar med vann med vanlig bleie på, og han kom seg nesten ikke opp igjen. Bleien var så tung av vann. Nå er det jo badebleier å få kjøpt på butikken som ser ut som vanlige bleie, bortsett fra at det er bilder over hele bleien, og de er bra! Har selv brukt dem på minstemann når vi har vært i bassenget, og de er lette og fine. Sitter godt gjør de også!
Ragnhilden Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Hei! Vil bare si at badebleier ikke holder på tiss.... De holder kun på avføring, og da kan man jo egentlig like godt bruke en tett underbukse/badebukse... Og vanlige bleier sveller i vann etter en stund og blir kjempetunge.. Vi la minsta til å sove i vogna med badebleie... og vogna ble full av tiss... Så da lærte jeg det... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå