Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Noen her som har erfaringer med brudeshop.com? Fantastisk side på nettet med utrilig fine både brudekjoler og selskapskjoler! Hold dere langt unna!!! Bestilte brudekjole og diverse andre varer for over 6 mnd siden, nå er det under 4 uker til bryllupet, og varene har ikke kommet. Får ikke svar på mail, telefon, tekstmelding så nå må jeg på leit etter ny kjole. Bitter lærepenge for min del...
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 oj oj samme her, har bet dep på 2500 som jeg ikke får igjen, fikk heldigvis kjøpt meg ny kjole men 2500 er mye penger. jeg har pratet med forbruker rådet å de har bedt meg sende dama et brev å får jeg ikke pengene tar de saken. tenkte jeg skulle ta kontakt med tv2 hjelper deg, sikkert mange andre i samme situasjon. fint om vi kan holde kontakten å si åssen det går. stooor klem
Beama Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Takk for advarsel.... hadde tenkt å bestille noe småplukk derfra... men det gjør jeg ikke nå nei...
nick_348524 Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Fint om vi holder kontakten ja. Mine tre søstre har også bestilt selskapskjoler fra samme sted. De har heller ikke fått kjolene, men to av dem har fått en mail fra Brudeshops leverandør som beklager at de ikke kan levere varer.Har du fått denne?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 nei hun tilbydde meg en maggie sottoro fake, men det gjør en ikke driver en butikk. er nok nøtt til å gå videre med den saken der ja, hun tar jo aldri tlf samme når en ringer. hun må jo bli tatt for det til slutt.
Dubbe Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Hei jenter! Uff.. dette var utrolig trist å lese- e håper virkelig at dette vil ordne seg. En ting jeg ikke skjønner, er hvordan folk kan ha samvittighet til dette!!! Nei, sånne folk skulle ha blitt kastrert med en sløv ...skje!!!! ÅRRH!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå