Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Vet jeg er litt sent ute, men jeg har så lyst til å ta med meg mann og datter til Danmark en tur i sommer. Er det noen som har erfaring fra hyggelige steder hvor man kan leie et hus eller en leilighet?
Tjolahopp Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Vi har flotte erfaringer med Skallerup Klit, det er et anlegg med masse feirehus - store vinduer, praktiske på alle måter - kort vei til endeløse sandstrender, til besøksgård med hest og dyr osv - og ikke minst: Til svømmebasseng som er oppe hele dagen. Verdt å sjekke ut. Skulle det være fullt der, ville jeg ringt dit og bedt om et godt råd.
ToPrinsesser<3 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Det er veldig fint i Blokhus også; vi leide hus der i fjor gjennom Novasol.no, Sologstrand.no har også hus, i tillegg finner man Nordsøen Feriesenter der. Kjempefint for barn, fine sykkelmuligheter, strand osv. Vi koste oss veldig! På denne linken finner du mange utleiere: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/bolig_og_eiendom/hytte_og_feriebolig/danmark/index.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå