Carina83 ~ termin 05.09.07 ~ Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Lurer litt på hvilken type mob dere har jeg =) ? Selv så har jeg en sony ericsson Z520i .
☆Gudlo☆ Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Motorola V3 PINK. Den er så søt, helt rosa metallic;o)
Sunshine c,") Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har sony e. w800i og er veldig fornøyd med den!
Luka har 4barn♡ Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Sony Ericsson en eller annen modell. Husker ikke hehe.. Men jeg er kjempefornøyd, skal ha SE hvis jeg skal bytte
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 nokia N95 er kjempe fornøyd:-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 Jeg tok livet av en eller Sony Ericsson idag, husker ikke nr - slide tlf.. Kjempe fornøyd med den, så satse på at den kan stå opp igjen fra de døde etter en tørke periode.. Så nå bruker jeg gamle tlf, Sony Ericsson k610i...
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. august 2008 #16 Skrevet 4. august 2008 Nokia 6500 silver slide, er veldig fornøyd.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. august 2008 #17 Skrevet 4. august 2008 Har Sony Ericsson, men husker ikke nr.. Er svart på toppen og mørk orange under.. (hvis det sier noen noe?)
lillebror er " forsinket" Skrevet 4. august 2008 #19 Skrevet 4. august 2008 Jeg har en samsung, og det er alt jeg vet om den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå