Gå til innhold

Hvilken type mobil tlf har dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvilken type mob dere har jeg =) ?

 

Selv så har jeg en sony ericsson Z520i .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motorola V3 PINK.

 

Den er så søt, helt rosa metallic;o)

Skrevet

Jeg har en Samsung E730.

Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg kjøpte ny i går ;D Nokia 6111

Skrevet

Jeg har sony e. w800i og er veldig fornøyd med den!

Skrevet

nokia 6680....fornøyd ja :-)

Skrevet

Sony Ericsson en eller annen modell. Husker ikke hehe.. Men jeg er kjempefornøyd, skal ha SE hvis jeg skal bytte

  • 2 år senere...
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

nokia 6300.

Skrevet

nokia N95 er kjempe fornøyd:-)

Skrevet

Jeg tok livet av en eller Sony Ericsson idag, husker ikke nr - slide tlf.. Kjempe fornøyd med den, så satse på at den kan stå opp igjen fra de døde etter en tørke periode.. Så nå bruker jeg gamle tlf, Sony Ericsson k610i...

Skrevet

Nokia 6500 silver slide, er veldig fornøyd.

 

Skrevet

Har Sony Ericsson, men husker ikke nr.. Er svart på toppen og mørk orange under.. (hvis det sier noen noe?)

Skrevet

Nokia 5310

Skrevet

Jeg har en samsung, og det er alt jeg vet om den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...