Gå til innhold

Slitsomme foreldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen slitsomme foreldre. Jeg fikk en sønn nå rjeg var 19, og de tror ikke jeg og mannen min klarer å oppdra et barn. De skal hele tiden rette på det vi gjør. Hva han får lov til og hva han ikke får lov til skal være helt opp til de. Vi har samsovet en god del , og hver gang jeg møter faren min kjefter han så mye at jeg blir helt satt ut. Han har sagt flere ganger at vi ikke vet hva vi driver med, og det sårer neg fryktelig. Jeg har prøvd å snakke med de flere ganger, men de mener de ikke gjør noe galt. De kommer til oss uten å ringe først, og krever å ta med seg lillegutt ut på tur så han kan sove. Det er greit nok det, men når jeg ringer for å spørre om han har sovna, sier de bare at de ikke har gått ut, at de skal ut snart. For hvis de mener det er feil tidspunkt å sove på, så skal han ikke sove da. De respekterer ingenting av det jeg eller mannen min sier. Og hvis jeg har vært så dum og fortelle moren min hvis vi har krangla, så bruker hun det mot oss. Hun har mislikt mannen min over lang tid, fordi vi har krangla litt. Selv om vi har gjort opp igjen oss imellom.

De prater hele tiden om å ta lillegutt med på ferie, samma det om vi har tenkt oss bort. Hele familien er egentlig sånn. Ene tanta hans har planlagt ferie med han hvert år fremover i mange år.

Jeg ble veldig fort voksen når jeg fikk barn, mannen min også, men det virker ikke som noen ser det.

Sorry for klage innlegg, men måtte få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt at du trenger å "klage" syns du har grund til det jeg! jeg ville sagt til dem at hvis de ikke snart kan respektere dere å deres valg kan de holde seg unna dere å barnet. det er deres barn å ikke dems! det samme til tanta hans! å hvis du trenger noen å slippe raseriet ut til hvis dere har krangla så kan du jo skrive det her eller til en venninne? det er jo ikke det samme som å si det til mamman sin men da får du det vaffal ikke slengt i tryne gang på gang. lykke til å håper det ordner seg for deg!! =)

Skrevet

tror dere klarer dere helt fint jeg,si heller ifra at dette er deres barn og at hva han/hun skal få lov til er helt opp til dere.

ingen andre som har noe med det..

lykke til

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg flytta et stykke unna slik at de ikke kunne kommet sånn uannmeldt hele tiden, men at de virkelig MÅTTE spurt dere om det passa.. Jeg sa ifra så strengt til mora mi at hu nesten aldri tørr å komme, synes det er supert, har ikke lyst til å ha hu her masende hele tia heller.. Har dere noe mulighet til å flytte eller er det uaktuelt??

mvh.,.

Skrevet

Har mulighet, men da blir det veldig vanskelig med barnehage ol.

Skal ta et skikkelig oppgjør med de, men må vente for det er litt sykdom familien..

Takker for svar, var skikkelig irritert:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...