inzaidaz Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Hei!! ) Jeg er 22 år og alene med mine 3 barn på 4år 2år og 7 mnd ) Elsker tilverelsen min om dagene frem til barna legger seg....men når de har lagt seg så blir det så stille...kjedelig og IKKE MINST ensomt!! Så da sitter jeg på msn mye....hehe! Men skulle gjerne møtt noen andre aleneforeldre her i stavnger... Noen som er interessert )??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå