Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Vi sliter veldig i forholdet vårt, jeg har ingen "seksuelle" følelser for mannen min, men finner meg stadig vekk betatt av andre menn... Dette er jo så utrolig skummelt.. er det noen som har tips for å finne tilbake til samboeren sin??? Vi har jo en datter sammen så vi kan jo ikke bare gi opp! Vi har slitt i ca 8 mnd + , og vi har stadig mindre tålmodighet overfor hverandre. Har ingen som kommer til å stille opp hvis jeg blir alene, han har et stort nettverk av en snill familie. Tenker på mange slike ting, hvordan skal jeg klare å være alene?? HAr så dårlig samvittighet overfor datteren min på 2 år som kanskje ikke får jevnaldrende søsken, og kanskje "bare" halvsøsken. Det har alltid vært viktig for meg at barn skal ha søsken... Det betydde så mye for meg under oppveksten. Blir gal av disse tankene snart!!!!!! det river og sliter i meg. Samboeren min er jo kjempeflink med datteren min, vi har det morsomt sammen--men det virker som det eneste vi har til felles er datteren vår også, ellers sklir vi mer og mer fra hverandre.... Noen som har vært der jeg er nå og evt. klart det/eller gått fra hverandre? Er desperat etter andres meninger ........ Blir helt gal av å la dette surre rundt i hodet. Samboeren min er enig i at det ikke kan fortsette slik også forøvrig.
-Hengebuksvinet- Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 fordi man har barn sammen, da er det bedre å gå videre hver for seg mens man fremdeles kan beholde vennskapet. Og det høres jo ut som dere er reflekterte og samarbeidsvillige, selv om forholdet ikke er på topp? Det jeg tenker er at om dette sliter på dere, kan dere jo ev flytte fra hverandre en periode. Bare leie en hybel der den av dere som ikke har samvær bor (altså bytte på), mens dere jobber med forholdet. Mange finner tilbake til hverandre på denne måten, spesielt om de også får hjelp av en familie rådgiver. Kanskje på grunn av en da kommer litt ut av det dårlige hverdagsmønsteret, og møter hverandre på en litt annen måte. Om familien hans da kan stille opp som barnevakt, kan dere jo forsøke å date litt en periode. Ved å gjøre morsomme ting sammen får man gjerne tilbake følelsene. Og om dere ikke gjør det, så kan dere i hvertfall gå videre med overbevisningen om at dere i hvertfall gjorde et realt forsøk.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Har det på akkurat samme måte som deg. Han har vært bortreist en uke nå og jeg har ikke tenkt på han eller savna han i det hele tatt. skremmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå