Klukkhøna Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 kunne kanskje tenkt meg en til men etter et skikkelig ikke kjekt svangerskap vil jeg nok tenke meg om et par hundre ganger ekstra...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 1. svangerskap- fikk hyperemesis. Spydde som en gris i 5 mnd. 6mnd på vei kunne man så vidt se at jeg var gravid. Var så dårlig at jeg klarte INGENTING, lå i senga hele tiden. -ikke spise og drikke -ikke pusse tenner -ikke dusje (høres helt utrolig ut, men jeg klarte ikke løfte hendene over hodet for å vaske håret) Etter spyinga tok slutt, fikk jeg aldri noe overskudd, så jeg ble så og si liggende. 2. svangerskap- "du blir aldri så dårlig igjen..." Det sa alle, men hva skjedde. 3 uker på vei kommer kvalmen og slår meg helt ut. 5 uker på vei må jeg få 100% barnehageplass på særskilt grunnlag på dagen til mitt 18 mnd barn fordi jeg ikke er i stand til å ta meg av henne når far er på jobb. Ord kan ikke beskrive hvor tøft det var å ligge og se datteren min uten å være i stand til å bidra med noe som helst. Det var utrolig tøft for hele familien, og jeg kan ikke få rost min samboer nok for alt han gjor for oss i denne tiden. Han er min helt!!!! Så av frykt for å bli så dårlig en gang til, tar jeg ikke sjangsen. Men kanskje om 5 år så har jeg gjemt hvordan det var....man vet jo aldri!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 jeg har en vennine som også har hatt to sånne svangerskap, med nr 3 fikk hun hjelp før det startet ( aner ikke hva), men alt gikk mye bedre denne gangen, så nå blir det snart en nr. 4 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå