Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg ikke aleine, da. Rusler litt fram og tilbake mellom BarnetMitt og DinBaby, jeg. Dere også?

Skrevet

var en del på DIB før, men lenge siden nå. Er litt her, å en del på andre lignende forum.

Skrevet

Ikke reklame, bare til opplysning: Hvilke andre forum? Er bare nysgjerrig jeg.

Skrevet

dinbaby har eg ikkje vert inne på evigheta..har vore der inne å kikka av og te men...

sitte no berre her å kjede meg eg hehe..vurdere nesten senga..huff å så på ein lørdag jaja hehe

sjå om da blir lagra no..hmm...alt går i surr her..tregt hhehe

Skrevet

Jada. Du svarer jo bare på spørsmålet mitt, du sier ikke at jeg skal titte på det samme som deg. Ergo reklamerer du ikke. Så hvis du vil stille nysgjerrigheten min..

Skrevet

Okay:o) Er ganske ofte inne på Foreldrehuset.com.

Skrevet

Jeg skal titte innom, har du samme nick der?

Skrevet

Jeg er iallfall blond når det gjelder data, så jeg spør: Hvis jeg hpper over på for eksempel Foreldrehuset uten å logge ut herfra vil jeg da automatisk bli fralogget? Eller vil denne siden bli stående i headingen slik at det bare er å klikke meg tilbake uten å måtte logge inn på nytt? Vil hoppe litt fram og tilbake, nemlig. Håper du kan svare meg.

Skrevet

He he. Der er jeg nok ikke den rette å spørre nei. Litt småblank der jeg også. Jeg tror at du må logge deg inn på nytt ja.

Skrevet

Ok, svaret er at det går an uten å bli utlogget herfra. Jeg prøvde å gå inn på forum, men uten å lykkes. Må man bli medlem for å komme videre?

Skrevet

jeg er innom en tur

Skrevet

ser ut som om vi er tre mennesker her nå, ikke verst!

Skrevet

Oki:o) Jeg trodde det gikk an å lese innleggene uten å være medlem jeg, men kanskje jeg tar feil da.

Skrevet

Jeg er her ;o)

Skrevet

Det er en ganske ok site. Men jeg har alltd likt bim og dib godt (hvis du trekker deg ut av forumene i tide hihi). Nå er jeg så glad for at bam har kommet så nå tror jeg at jeg bare kommer til å bruke denne siten. (nesten hvertfall) :-)

Her er jeg jo Gullsmokk medlem også og godt fornøyd med det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...