blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2006 Da er jeg ikke aleine, da. Rusler litt fram og tilbake mellom BarnetMitt og DinBaby, jeg. Dere også?
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 var en del på DIB før, men lenge siden nå. Er litt her, å en del på andre lignende forum.
blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2006 Ikke reklame, bare til opplysning: Hvilke andre forum? Er bare nysgjerrig jeg.
Benemor Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 dinbaby har eg ikkje vert inne på evigheta..har vore der inne å kikka av og te men... sitte no berre her å kjede meg eg hehe..vurdere nesten senga..huff å så på ein lørdag jaja hehe sjå om da blir lagra no..hmm...alt går i surr her..tregt hhehe
blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2006 Jada. Du svarer jo bare på spørsmålet mitt, du sier ikke at jeg skal titte på det samme som deg. Ergo reklamerer du ikke. Så hvis du vil stille nysgjerrigheten min..
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 Okay:o) Er ganske ofte inne på Foreldrehuset.com.
blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2006 Jeg skal titte innom, har du samme nick der?
blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2006 Jeg er iallfall blond når det gjelder data, så jeg spør: Hvis jeg hpper over på for eksempel Foreldrehuset uten å logge ut herfra vil jeg da automatisk bli fralogget? Eller vil denne siden bli stående i headingen slik at det bare er å klikke meg tilbake uten å måtte logge inn på nytt? Vil hoppe litt fram og tilbake, nemlig. Håper du kan svare meg.
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 He he. Der er jeg nok ikke den rette å spørre nei. Litt småblank der jeg også. Jeg tror at du må logge deg inn på nytt ja.
blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. juni 2006 Ok, svaret er at det går an uten å bli utlogget herfra. Jeg prøvde å gå inn på forum, men uten å lykkes. Må man bli medlem for å komme videre?
blond Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2006 ser ut som om vi er tre mennesker her nå, ikke verst!
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #18 Skrevet 3. juni 2006 Oki:o) Jeg trodde det gikk an å lese innleggene uten å være medlem jeg, men kanskje jeg tar feil da.
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #21 Skrevet 4. juni 2006 Det er en ganske ok site. Men jeg har alltd likt bim og dib godt (hvis du trekker deg ut av forumene i tide hihi). Nå er jeg så glad for at bam har kommet så nå tror jeg at jeg bare kommer til å bruke denne siten. (nesten hvertfall) :-) Her er jeg jo Gullsmokk medlem også og godt fornøyd med det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå