Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Nå er sambo i utdrikkningslaget sitt! Håper han koser seg skikkelig:) Jeg derimot er lei meg for jeg får ikke noe lag.......Angrer meg i hjel med valg av forlover...Hun er sånn halvveis interessert i alt som har med bryllup å gjøre.Men men...Det viktigste er at jeg får en nydelig bryllupsdag!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Viss hun ikke har planlagt noe, ring henne og si at du VIL ha utdrikningslag. Og, er det ingen andre av veninnene sine som reagerer på at det ikke er utdrikningslag da? Det må da gå an å arrangere utdrikningslag for deg, selv om forloveren ikke gjør det???? Iallefall, bør jo ikke være en lørdag da? Har dere "dårlig" tid, så ta det en vanlig dag. Litt drikke går jo an for det
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Jo, for den elendige og egoistiske forloveren min sa det til meg.Å, er det mulig å ANGRE SÅÅÅ mye på valget....Hm...Hun bare prater om seg og sitt hele tiden. Men jeg har bestemt meg for at nå framover er det BARE meg selv jeg skal fokusere på...
Embla72 Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Så leit da. Men om du har lyst på utdrikningslag så syns jeg du skal snakke med en annen venninne. Forklar at forloveren din ikke ønsker å gjøre det, men at du gjerne vil ha et. Er sikker på at de ordner i stand noe for deg da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå