Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra sykehuset


Kris.

Anbefalte innlegg

og jeg er et stort???????????????????????????????????????

Hadde en ul til før jeg skulle begynne med den første abort pillen, og tro dere ikke legen fant et foster på 3.9 mm.....

Dette er 4 ulen jeg har på 13 dager... den siste var på ondag, da fant de ikke plomem sekken en gang... Der aparatet vi brukte idag er det beste de har og det ble også brukt den første gangen jeg var der for 13 dager siden... da så de heller ingen foster...Hcg min har steget hele veien, tok en ny blodprøve idag som jeg ikke har fått svar på enda...

 

Hvoran kan de ha seg mulig at det var vært en tom fostersekk til idag??

Legen da at hvis jeg er 100 prosent sikkert påat jeg ble gravid den 21 april, er dette ikke et normalt svangerskap...

Problemet er at for å være 8+1 dag er fosteret alt for lite...hun sier det tilsvarer 4.5- 5 uker på vei....ingen ting stemmer, jeg fikk postiv graviditets test den 1 mai...

 

kan jo ikke blitt grvid etter testen slo ut...

En jeg kjenner som jobber på slik avd. sa kanskje det har vært en tvilling som har død, men utvikler de seg senere da??? kan de være så små når det er 8 uker på vei???

 

Dette ble sikkert forvirrende, men har det grusomt nå.. blir aldri ferdig med dette marerittet!!!!!!!!!!!!

TRor forsatt dette ikek går bra, ingen ting stemmer...

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I all verden? Dette er jo rene thrilleren... hold oss oppdatert! Skjønner jo at du ikke vil ta gleden på forskudd, men ikke mist håpet heller :) Det er jo allerede noen her inne på 1.trimester som har mirakel i magen, kanskje du har et også? Vi krysser fingre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i H.....E legger du dette innlegget her hvis du har planer om abort. Legg det heller inn under der det hører hjemme og det er ikke her hvis du ikke vil beholde barnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg anonym!!! Hvis ikke du vet hele historien kan du holde godt kjeft!

Hun har ingen planer om å ta abort, hun fikk vite av legene at det var en tom fostersekk og at hun måtte ta tabletter for å få tømt livmoren!

 

Kris: Håper virkelig det ordner seg for deg, det høres jo lovende ut når de så et foster i dag da. Men skjønner at du er lettere forvirret. Krysser fingrene for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du hadde følgt med litt på tidligere innlegg, hadde du skjønt at det aldeles ikke er det hun har planer om......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, føler virkleg med deg og håper alt ordner seg for deg/dere...

Ikkje noe serleg og gå slik i uviten men så mange spm.

 

(og anonym: slike innlegg kan ein spares for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikke svar fra HCG prøven, den hadde steget bare 381... sykehuset mente derfor at det ikke var håp.... tok den første pillen ikveld kl 1800... det er det jævligste jeg noen gang har gjort.. trodde den værste dagen kom til å bli mandag når jeg skal ha tre viginal piller.... men tror dette var værre... å se sykepleieren komme med pillen og svelge den var grusomt........ særlig når alt har vært så sikkert og at vi så foster for første gang idag etter 4 ultra lyder...men ingen ting stemte av størrelse eller noe... det var så fryktelig psykisk tungt... håper dere aldri får oppleve dette......

 

Blir nok å føge med dere videre........

Nå skal jeg prøve å sove litt...

 

Lykke til videre jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg,Kris!

Dette må være utrolig slitsomt og forvirrende for deg..

 

Men nå blir det sikkert på en måte godt å være ferdig med det hele,så du kan komme deg videre..og kanskje prøve på nytt igjen,når du er klar for det.

 

Lykke til videre.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? jeg skjønner ikke dette jeg, de kan da vel ikke be deg om å ta abortpille når de har sett et foster og et hjerte som banket på ul? Vil du ikke heller vente en uke eller to og se hva som skjer? Kanskje fosteret bare er litt småvokst no i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri sett et hjerte som slo..........jeg tor foseret har vært der hele tiden men at de ikke så det... maskinen jeg brujte 2 og 3 gang var mye dårligere.. så et lite tips til A hus pasienter... si dere vil ha Ul i 11 etg... ikke i 3, den er mye mindre sensitiv..

 

HCG har stagnert, det var ikke liv sa legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist, håper det ikke tar så lang tid før spiren sitter igjen. Trøsteklemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hørt om noe liknende en gang. En dame jeg kjenner litt ble gravid. Alt så greit ut, men på UL omtrent i uke 15 ble det konstatert at fosteret var alllt for lite og de regnet med at aborten var rett rundt hjørnet. Det skjedde imidlertid ikke.

Etter masse testing og undersøkelser kom de til at hun først hadde blit gravid men så hatt en MA omtrent i uke 7. Deretter måtte hun blitt gravid igjen umidelbart og dette barnet utviklet seg helt normalt og ble født nesten 12 mnd etter at hun ble gravid første gang. Barnet er helt normalt.

 

Håper det er noe liknende som har hendt med deg og at alt utvikler seg normalt fremover. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var leit. Håper du har noen der som tar godt vare på deg nå og at det ikke tar lang tid før kroppen er tilbake i gjenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa det ikke var håpe etter HCG prøven, tatt min første pille i går kveld, og skal ta tre nye i morgen... eventyret er over for denne gang;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...