Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 driver å setter opp budsjett... vi skal ha rundt 40 stk til dåpen vår... noen som vet sånn ca hvor mye en slik dåp kommer på? tenkte vi skulle ha koldtbor med en varmrett(noe vi skal lage selv)... ellers kaffe og kaker..
katty Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg kan tenke meg at det vil komme på rundt 4-5000 kroner når dere er 40 stykker. Jeg skal også lage koldtbord til dåpen og jeg gleder meg:o) Masse lykke til:o)
Har to nydelige jenter Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 tror vi brukte 4-5000 på mat til 26 personer, men da hadde vi 3 varmretter og haugevis med mat igjen etterpå... hadde klart oss med rundt halvparten tror jeg
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Hei på deg! Du skriver ikke om du skal ha 40 stk hjemme eller leie et lokale... Vi leide lokale til ca 40 stk, gjorde det veldig enkelt med bordpynt, papirduk, lys og slikt og så hadde vi Innherredsodd til middag. All ære til de som makter å lage koldtbord, men det er da greit med en gryte el. også? Sørg for at andre baker kake, - det gjør de mer en gjerne. Det viktigste er jo at dere møtes og feirer en stor begivenhet i hyggelig lag. Gjør det så billig og enkelt som mulig. Vi brukte nok 4000,- , men lokalet kostet sikkert halvparten (husker ikke helt)?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 skal dere ha dåp på formidagen eller etermidagen?dvs har du formidagsgudstjeneste med dåp, er denne så tidlig at du faktisk kanskje må lage middag,/kaker og kveldsmat til gjestene-.. Lager du det meste selv kommer du billig fra det. Har du dåpen i ettermidagsgudstjenesten, kan du gjøre det veldig enkelt med et koldtbord med varmretter, salt og rundstykker. Og kaker til dessert. Husk det er barndåp og ikke bryllup!! Tror du sparer mye penger på å få tanter til å bake, eller gjør det selv, og lag maten selv, billig å kjøpe inn råvarer. og bruk kun penger på lokalet, det koster som oftes 1500-3000. varier på sted du bor. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå