Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 I dag syns jeg kjempesynd på megselv fordi jeg er så DUM i hodet. Hva som i går skulle bli en hyggelig tur ute med noen venninner, ble det mest rotete scenarioet man kan tenke seg. Alkohol er ikke noe særlig for meg og i dag føler jeg meg som verdens mest mislykkede person. Helt utrolig. Har de kjipeste flashbackene og det er så utrolig pinlig. Det hjelper lite at jeg har den verste skallebanken (jeg merker at dette er noe jeg gjør sjelden) Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Når jeg ser på lille vennen, så føler jeg at jeg har sviktet h*n skikkelig! Åååååå, så kleint! Beklager at jeg belaster dere med dette, men jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg føler meg så utrolig ensom...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 du e ikke alene..... var ute i går jeg å, å i dag e allt bare fælt! føler meg også mislykket som mamma men om jeg tenker meg godt om så vet jeg egentli at jeg ikke e det! men tilbake til DUM i hode.....jeg å e så DUM i hode....ringte til pappaen til gullet å har ingen aning om hva jeg har sagt e det muli å bli så forbanna DUM????? Blir så sint å frustrert over meg selv! blir hvertfall LENGE LENGE til neste gang! men stor klem å håper du får det bedre utover kvelden Jeg må bare få det bedre.....barnedåp i morgen, skrekk å gru!!!!! *klem å smil ra meg*
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Å nei! Det er ikke noe særlig når man begynner å ringe..... håper det ikke var for ille. Jeg har fått totalt avsmak fra å dra ut nå. Satser på at det blir lenge til neste gang selv. Lykke til på barnedåpen:-) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå