Gå til innhold

Til Inzaidaz!


Fraulein

Anbefalte innlegg

Leste i et innlegg at du skulle søke om brystreduksjon dekket av det offentlige om jeg forstod det rett. Legen min har lagt inn en søknad på mageplastikk for meg(har tatt av 37kg), gjør regning med å få det dekket. Men puppene ja, de er et kapittel for seg nå..... :) Lurte egentlig bare på om du visste noe om hvilke kriterier som ligger til grunn for å få dekket noe som helst ang. bryster? Visste ikke at en kunne få likt også dekket jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg har forstått det så må brystene være et problem for deg...evt nakke/rygg plage pga tunge bryst. Jeg må ned til 80 kg før jeg får en slik opperasjon.... :o( De vil helst ikke opperere om man har bmi over 30. Vet om mange som har jort det når de er overvektige og fått det dekket....men min lege er så teit....så hun vil ha meg ned i 80 kg først...

Så det er målet mitt nå.

 

:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste jag har hørt om er 200g på hvert bryst.....meste jeg har hørt om er 2 kg på hvert bryst... Så det er nok meeeeget individuelt! hehe :o)

Jeg regner med jeg ligger på 500g+ på hvert bryst....men vet ikke helt. Eneste jeg er 100%sikker på er at jeg har hatt stiv nakke og lutete holdning siden jeg ble gravid første gangen...kan feks ikke snu hodet mitt helt til sidene siden jeg er så stiv... når jeg bruker bh så har jeg blodtrøsk etter stroppene på skuldrene og skuldrene mine er nedsunket akkurat der bh stroppene går.

Jeg HÅPER så inderlig at jeg får denne opperasjonen dekket! trenger den sårt! Men man vet jo aldri så....

Men prøver å være positiv! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Moren min har vurdert brystreduksjon lenge, og både jeg og søsteren min har større pupper enn moren vår nå. Huff. Det finnes slike luftputer eller ekstra polstringer for bh-stroppene. Swegmark har en del bh'er som er ment til å være mer stødige enn "vanlige" bh'er og mer støtte i ryggen. Etter at jeg er ferdig med barn blir det nok en slik operasjon på meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ferdig med barn jeg!

Hehe :o)

Så jeg håper jeg får en slik opperasjon så raskt som mulig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...