Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 jeg ble mildt sagt litt overraska her da min forlover ringte meg og fortalte at hun hadde ringt damboers forlover ang utdrikkningslag. dette for å klargjøre datoer så lagene ikke kræsja. da sa samboers forlover at det ikke skulle være noe utrdrikkningslag, at de to skulle gjøre noe sammen bare de to. og at dette var noe samboeren min ønsket seg. det stemmer ikke, for samboer og jeg har snakket litt løst og fast om dette og han har liksom ikke sagt noe om at han ikke vil ha noe, tar alt som det kommer jeg sier han. samboer har ikke mange kompiser, men vi har jo vennepar og disse er innviterte til bryllupet. samboers forlover orker vel ikke å styre med dette tenker jeg.....huff blir litt lei meg, for jeg unner samboer et skikkelig artig lag. hva skal jeg gjøre? er redd for å legge meg oppi også.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 jeg hadde ringt forloveren hans og sagt det som det var.. noe må han jo få igang lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Ja, ring forloveren hans og hør. Si at du vil vite når han skal arrangere, ja at det er derfor du ringer. Siden samboeren din ikke har mange kompiser, så kanskje samboeren din har sagt at han ikke vil ha så voldsomme greier...ja fordi han føler han ikke har "kompiser" nok. Sikkert "flaut" kanskje. Vet ikke, men synes synd i han jeg også...... Nei, ring forloveren IDAG, og be han ordne med folk. Er jo vanlig at forloveren ber om en "Liste" med folk han skal ta med i utdrikningslaget...kanskje DU kan gi forloveren navn og nr. til alle du synes og mener bør få være med i utdrikningslaget... En vil jo sin kjære det ALLER BESTE, og jeg tror nok han innerts inne vil ha et stort og artigt utdrikningslag. Venner søsken svogrer kollegaer osv. Trenger ikke være bedt i bryllupp for å være med i utdrikningslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå