Gå til innhold

jeg er forelska..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en jeg er usikker på om jeg vil få et forhold til.. har vært alenemor 1år nå, og har hatt en kjæreste i mellomtiden. Men jeg valgte å gjøre det slutt, fordi jeg ville prøve på nytt med min eks mann (fordi vi har barn sammen) Men det funka ikke.. Og grunn til at det ikke funka var jo at jeg gikk å tenkte på kjæresten jeg hadde, jeg var så utrolig glad i han. Hva skal jeg gjøre da?? Savner han så utrolig masse! Men tør ikke ta opp kontakten igjen, kansje han hater meg?! Kansje jeg må vente.. Men tenk om han finner en ny dame da?! Det gjør han helt sikkert! Uff, vanskelig, hva gjør man i en sånn situasjon da? Jeg drømmer om han om nattan, at han er sammen med mine venninder, og jeg blir super sjalu! Kansje det går over av seg selv.. kansje det er best å være alene.. humm.. livet er vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal fortelle han hva du føler. Det verste som kan skje er at han ikke vil bli sammen med deg igjen. Heller det enn å gå å ikke si noe å kanskje det er en mulighet for at han vil ha deg tilbake.

Så jeg hadde tatt sjansen. Da slipper du å gå å lure på om han vil ha deg tilbake.

"Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man aldri gjorde"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...