Gå til innhold

Kjennes ut som babyen er på vei ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Den siste uka har jeg hatt kjempevondt med voldsomt press nedover. Det er sånn at jeg må stoppe opp og helst sette meg ned når disse takene kommer. Det behøver ikke å være sammen med kynnere, men noen ganger bare fordi jeg reiser meg opp. Jeg er i uke 37 og syns det er litt tidlig å føde nå. Kan ikke huske at det var sånn de andre gangene jeg var gravid.

Er det flere som kjenner seg igjen? Kan liksom ikke tro at jeg kan gå sånn i 4 uker til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gått med nedpress og kynnere i snart to uker nå,

jeg har termin 23.6.06 men jeg kan heller ikke huske å hatt dette i

mitt første sv. skap...

hmmmm.... håper noen har svar..

Skrevet

er det ikke hodet som fester seg, da? Kynnere har jeg hatt hele sv-sk. men nedpresset var enormt mens hodet holdt på å feste seg...

vettikk?

Skrevet

Jeg er i uke 30 med tvillinger og har det akkurat sånn som dere beskriver det. Har hatt masse vonde kynnere som kom regelmessige og nå kom det et skikkelig nedpress. Det var så vondt at jeg klarte nesten ikke å gå. Jeg ble skikkelig nærvøs fordi jeg følte at nå kommer det første hodet tenkte jeg..

Jeg ringte føden og fikk komme på poliklinikken. Legen der sa at ting begynte å bli tungt og at det nedpresse jeg hadde hatt kanskje kunne være bekkenet (?) siden det ikke hadde gitt noe utslag på livmorhalsen og det var ikke noen åpning der.

Er du i tvil hadde jeg kontaktet føden. Bedere å sjekke en gang for mye en en gang for lite....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...