Gjest Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Har vært her, men forsvinner en liten stund nå. Kommer nok innom igjen senere i kveld.
blond Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 jeg er innom igjen (men prøver å overbevise meg om at det er langt mer fornuftig å sove nå...)
☆Gudlo☆ Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 uff, ja jeg er her... *gjesp*... vil egentlig legge meg, men min kjære kommer hjem 01-01.30, så jeg har lyst å vente på han også, men vi får se hvor lenge jeg holder ut;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå