Gå til innhold

Hva slags blomster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt å ha i brudebuketten?

Jeg selv er glad i roser og hadde vel egentlig tenkt meg champagne-farvet roser pluss noe annet.Men etter å ha vært i blomsterbutikken endte jeg opp med en helt annen farve. Orange roser sammens med mørkelilla og en farve til som ikke er bestemt ennå. Gitt dekoratøren frie hender.Den blir iallefall utradisjonell i farvene......Spennende.Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ha tre kalaliljer. That's it. Hadde tenkt på en stram bukett med mørkerøde roser, men ble frarådet det i blomsterbutikken, de mente det ble for strengt mtp kjolen og håret og slikt. Alternativet mitt var kalaliljer, så da var det greit, egentlig.

men, de vil jeg skal ha en rustrød farge på kalaene. DEN er jge ikke helt komfortabel med, så vi får se. Ender nok opp med noen kremfargede (ikke helt hvite)

Skrevet

Vet ikke hva det er (trur jeg :), vet du av noen nettsider hvor det er bilde av disse?

Skrevet

Jeg skal til "intervju" med blomsterdesigneren cirka 4 uker før. Skal ha med bilde av brudekjolen, og skal ha en shimmerbrun sminke (blir veldig brun fra før av, tror det vil passe best).

Har lyst til å ha noe som jeg kan tørke, for så å ramme inn i en stor og dyp ramme siden :) Blir nok roser, for farvevalget inkluderer dyyyyyyyp rødt :)

Skrevet

På interflora sine sider under buketter, er det et bilde av tre kalaliljer. Jeg vet ikke hvor mye de kommer til å koste (mamma skal betale for buketten min:), men en pakke med tre kalaliljer i blomsterbutikk koster rundt 100 kroner. Det kommer vel til å koste en del mer når det er satt sammen i bukett, men ihvertfall ikke over 1000. Da lager jeg den heller selv.

Skrevet

Takk for tipset! :)

Da var det slike som jeg trodde det var :) Slike har jeg også lyst på, helt enkelt og veldig elegant spør du meg. Jeg er nemlig ikke fan av stor og prangende bukett. Men jeg liker også brudebukett a la mette marit sin (noe som henger ned). Noen som vet av nettsider hvor de er avbildet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...