Gå til innhold

Antall sexpartnere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett lite spørsmål....

Jeg er 21 år, og har hatt 9 seksualpartnere.

Er det mye???

5 av dem var jeg sammen med, resten ikke (men ingen one-night-stands i ordets rette forstand, for det var folk jeg kjente og fremdeles kjenner, å de fleste lå jeg med mer enn en gang, sommerflørt kan man vell kalle dem...eller vinter...eller vår flørt, alt etter som, hihi)

 

Jeg bare lurer på hva som er "normalen".

Dumt valg av ord, for jeg er klar over at det ikke er noe normal.

Men hva mener dere? Oppfatter dere det som om jeg har hatt sex med "for mange" i forhold til alderen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det ingen som har noe med, bortsett fra deg selv. Du kan ha sex så ofte du vil, med så mange du vil, så lenge ikke du føler at det er galt. Om du har et bra sexliv, uten å ha dårlig samvittighet for det du gjør, skal du nyte det videre:)

Det er ingen fasitt på hva som er normalt eller unormalt, dette kommer helt ann på oss selv.

Skrevet

Nå er jeg 27 år. Har hatt fast partner fra jeg var 25 år, før det hadde jeg hatt ca. 25 sexpartnere. Noen fast forhold, noen mindre fast og noen one-night..... Så jeg synes ikke at du har hatt for mange nei...

Skrevet

Hvor mange du har sex med er selvfølgelig din egen sak. Men jeg hadde ikke synes det hadde vært så veldig positivt hvis jeg "datet" ei jente som hadde hatt sex med 50 andre før meg. Da hadde jeg nok mest sannsynlig droppet hele jenta på grunn av det.

 

Hilsen mann

Skrevet

Hvorfor det? Fordi hun ville hatt 50 andre å sammenligne deg med eller fordi du synes hun var billig?

Jeg må bare spørre, synes det blir for teit å droppe noen pga fortiden, da er kanskje ikke følelsene "bra nok" i utgangspunktet?

Skrevet

Det er en kombinasjon av flere ting.

 

Blant annet fordi jeg synes hun var billig, men mest av alt så er det fordi hvis ei jente har hatt sex med over 50 forskjellige så vil jeg tro at hun ikke plutselig klarer å være trofast mot en person i mange år.

 

Jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal kunne eksperimentere med forskjellige partnere. Men det må da ikke være nødvendig med 50 stykker. Har man hatt 10 forskjellige så bør da det være mer enn nok.

 

At hun hadde hatt 50 andre å sammenligne meg med hadde forsåvidt ikke hatt noen betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...