Gå til innhold

Masai sko


eremete

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har noen erfaringer med bruk av masai sko (MBT)? Har hørt at disse skal være veldig bra for å forhindre smerter under bekkenløsing eller andre hofteplager. Vurderer å kjøpe meg slike sko, men de er veldig dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at de skal være bra, og det skulle jeg spørre min fysioterapeut om men har glemt det. SKal spørre på tirsdag og svare mer da. Er jo fryktelig dyre sko så dumt å kjøpe hvis det ikke hjelper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er de, selges i sko-butikker, sett de på skoringen tror jeg det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har brukt MBT skoene i 6 måneder og er stor fornøyd... det er å anbefale... vet ikke helt hva jeg skulle ha gjordt disse 6 md uten dem :) de har nok vært redningen for at jeg slapp unna med krykker og sengeliggende... :) For dere som bor i Oslo vil jeg anbefalte å reise til Sandvika på Anton Sport (rett ved Inforama) og kjøpe der... de har peiling :) eller hos fysioterapauten. Husk at det finnes en sort dame modell i skinn som ikke ser så ille ut :) pass på så dere ikke kjøper unisex skoen i sort skinn... den ser mye større ut... Og sandalene er helt supere... går bare i dem om dagen og koser meg på tur.!. De er vært alle pengene de koster !

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg anbefaler også disse skoene. Har brukt dem et par uker nå. Først pga smerter i et ben, men pgså nå mot bekkensmerter. Har dem stort setrt på hele tiden inne, og noen ganger ute. Ble mye bedre i ryggen som hadde begynt å knirke litt(er 29+3)

Dette er mitt andre svangerskap, og forrige gang fikk jeg veldig vondt i ryggen og føttene etter fødselen. Man tenker ikke på det før etterpå, men det er stor overgang å gå over til mye innegåing, særlig i sokkelesten/barbeint på parkett. Har derfor investert i disse skoene med tanke på å unngå smerter i permisjonstiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...