Gå til innhold

jentesex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brystene mine vokser og er store og faste. Blir kåt av å beføle de. Kunne tenkt meg å bli knadd hardt samtidig som jeg råkliner med en jente. Drømmer om deilig jentesex. Har ikke prøvd det før, men har så lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å blir også så kåt av dette. Kjenner jeg blir varm i kjønnet bare av å tenke på det. Har aldri hatt jentesex, men har våte fantasier om det.

Deilig å kna hverandres bryster. Bli tatt av en som vet hvordan vi liker det, smake hverandres safter. Bruke fingrer og dildoer om hverandre til vi begge når klimaks... Må ta på meg selv nå, kna brystene som er større og fastere enn normalt, fører hånden ned i trusen...det er vått.Tar hardt på brystene, stimulerer brystvortene, fører to fingre inn i skjeden... deilig, drømmer om at det er en annen jente med meg her..... åhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en STOR dildo som jeg gjerne skulle presset inn i ei jente mens jeg slikka henne... lirket den forsiktig inn mens hun vrir seg av nytelse og stønner og skriker høyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dildoen din og deg skulle jeg gjerne møtt! Blir våt bare av tanken, er SÅÅÅ KÅT om dagen, får orgame flere ganger om dagen og denne siden er en bra "hjelper". Skulle gjerne hatt enda mer action.

Elsker når mannen min tar meg, men det er noe med det forbudte som får meg til å oppnå totalt kåthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere jo bedre.. hva med en haug med kåte, våte jenter som leker med hverandre... mmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne siden er en gooood hjelper :) *deilig*

ja en masse våte og kåte jenter som leker med hverandre, koser seg og nyter ting fullt ut er jeg med på iallefall... tror det er flere jenter der ute som drømmer om jente sex enn det man tror...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...