Carina83 ~ termin 05.09.07 ~ Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Tenkte jeg bare kunne si at jeg har skifta nick=) Mitt nye er Smurfemamma22
ungdomsmor Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 og,greit og vite det,er der bare oss to her i kveld eller?
Carina83 ~ termin 05.09.07 ~ Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 Tja det virker stille her.. Håper det snart kommer flere, virker som om dette kan bli et flott forum ;-) Morro å lese innlegg og synes det forløpig er en god tone her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå