Gå til innhold

3-barnsmødre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sett på noen innlegg her at det er flere av oss som enten venter nummer tre eller allerede har tre barn. Er så spent på hvordan det skal bli - med to barn så har jo jeg og pappaen kunne tatt oss av hvert vårt barn. Blir så rart med en til. Er spent på om vi klarer å ta like godt vare på det barnet om dere skjønner hva jeg mener. Mye går jo av seg selv etterhvert, det ser jeg jo, men likevel: Når begge ungene sutrer for noe eller slår seg vrange samtidig, er det så greit å ta seg av en unge hver. Hva ialledager gjør man når det blir tre? :) Hvordan tenker dere andre om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. dette har jeg også tenkt litt på...men kommet fram til at mine 2 jenter er såpass store at de klarer seg uten særlig hjelp fra oss nå! Så jeg ser fram til masse god hjelp fra stolte storesøstre på 7,5 og 5år gamle ;O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er en og to er ti?

 

...Sies det ihvertfall om antall barn:-)

Jo, har tenkt på dette jeg også. Har en gutt på 8 1/2 år og en jente på 5 år. Tror det blir mest utfordring med hun på 5. Størstemann er mer selvstendig. Gjelder vel å forsikre at plassen hos mamma og pappa er den samme som før. Men noe sjalusi blir det vel uansett. Tror vi får ta det som det kommer. Når man har to barn fra før så har man rutiner på ting, men det blir sikkert kjempeovergang å ha tre "små". Blir greit å få være hjemme en god stund. Så faller vel det meste på plass etter hvert. Etter en del fomling...i begynnelsen? ;-)

Gleder oss veldig til å bli fem :-) Rart, vi blir en storfamilie. Hvor gamle er barna deres?

Vi driver å diskuterer når vi skal fortelle den store nyheten til storesøsken. Men det blir nok en god stund til enda. Er 10 uker på vei.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan snart 3 barns mødre

 

Ja jeg har to jenter fra før, ei på 6,5 og ei på 4,5, hun eldste er helt overbevist om at jeg har baby i magen ( hun har vel mast i 2 år så hun kommer nok til å bli veldig glad når hun får nyheten), jeg har ikke lyst til å si noen ennå, siden jeg ikke er så langt på vei ennå, tiden blilr lang nok som den blir. Jeg har termin ca 18 januar.

 

Hvordan er det med dere når har dere termin?

 

Hvor i landet kommer dere fra da?

 

Ja dette blir spennende, tenk å få oppleve dette miraklet en gang til!!!

 

 

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Da har jeg meldt meg inn her jeg også. Jeg har termin 8 januar og blir da 3 barnsmor.

 

Det jeg er mest spent på er den yngste sønnen vår som bare er ett år. Han vil være 20mnd når babyen blir født!

Den eldste sønnen vår blir seks år til høsten og skal begynne på skolen.

Han har faktisk etterlyst en baby til.

Jeg gleder meg ihvertfall veldig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...